Heeey, ik heb haartjes op mijn bovenlip en daar stoor ik me echt aan (omdat ze zwart zijn, en blondines hebben er geen last van want hun haartjes zijn blond, daar ben ik jaloeers op ><) Op het begin ging ik het scheren (DOM DOM DOM), maar nu niet meer. Ontharingscreme heb ik al geprobeert, en harsen ook, maar het werkte helemaal niet. Met een pincet lukt ookal niet, daar zijn ze veelste klein voor. Iemand nog tips om ze goed weg te halen ? (ik ga ze niet laseren, omdat het te duur is en er een kans is dat de haartjes terug komen. Ze kunnen echt DEFINITIEF weggaan alleen dat duurt jaren).
Ene mascha had zo’n filmpje over hoe je haartjes moet verwijderen met een touwtje, maar dat werkt dus niet. (Niet bij mij, kennelijk deed ik wat fout en moet ik nog meer oefenen voor resultaat)
Ik heb ook zo’n mannelijke scheergloed (je weet wel, als mannen klaar zijn met scheren hebben ze zo’n gloed, groen achtig), en daar schaam ik me ook voor.
Iemand goede tips? :’(
PS: ik weet dat er hier al topics van zijn, alleen de gouden tip staat er niet in ><