haartjes op me arm?

ja precies k heb van die kleine haartjes op me arm,
zelf ben k een brunette dus dan is t wel te zien
k heb t ook bij een paar blonde mensen gezien maar hun haartjes ware dus
blond en niet echt te zien
hebben jullie tips wat k er tegen kan doen

• scheren lijkt me niet zo slim, want dan komen ze snel terug

ik heb het nou een paar keer gen op mijn arm, en heb nu blonde haartjes terug gekregen. :slightly_smiling_face:
maar ik hoorde dat het slecht is om je haartjes daar te scheren vanwege koudheid fzo ,maar weet niet of het waar is .

Ik vind het juist mooi, persoonlijk. Vooral bij Turkse mensen zie je het vaak. Zij laten het ook gewoon zitten. Ik had een vriendin die schoor het ook af, maar het kwam binnen de kortste keren terug. Misschien zo’n tondeuseachtig iets?

jij hebt iig nog kleine haartjes, ik lange xD
maar ik zou er niks aan doen, je kan ze opzich ook nog bleken, maar weghalen lijkt me iig niet slim

Ik heb het ook heel erg,
Van nature heb ik een flinke bos krullend haar op me hoofd…
Maar ik heb ook flink wat arm haar Ö
Het het krult ook ene beetje … -.-
Dus die van mij zie je extra erg.
Maarja, niemand heeft er nog wat van gezecht.
En anders, ze meoten maar van me houden met armhaar ^^

Ik heb zelf ook hele erge haren op mn arm.
ik ga het volgende maand laten bleken, daarbij helpt mn moeder (A).

bleekt iemand ze?

ik scheer t altijd weg ik heb super blonde haren ook lang, maar k scheer ze altijd weg vroeger niet nu wel k vind t lelijk

blond verven of bleken … ik weet niks anders

succes verder …

Komen ze niet dikker en donkerder terug :O? En dan krijg je toch ook stoppels op je armen? Lijkt me irritant om ook nog eens je armen altijd te moeten scheren??

Ik doe er niks aan, heb ook veel haartjes en best opvallend maarja ksnap niet wat het uit maakt… alleen omdat nou niet toevallig iedereen dat heeft is dat lelijk ofzo? Vroeger vond ik het ook lelijk maar daar heb ik me overheen gezet…

mijn beste vriendin had het ook heel erg (ze was net een gorilla, hahaha sorry), en die heeft het met ontharingscréme van veet weggehaald. je moet het wel goed bijhouden, want als het een beetje aangroeit en je komt er perongeluk tegenaan is het net schuurpapier…

Ik doe er niks aan…
Je ziet het bij mij wel, maar het valt niet heel erg op ofzo. En als mensen dat lelijk vinden, is dat jammer voor ze :slightly_smiling_face:

Ik heb ook haartjes op mijn armen, maarja ik stoor me er niet aan. ojaa, niet scheren, en miss met veet. En van bleken komen er ook meer terug zeggen mensen.

Nee k krijg geen dikkere stoppels terug ik krijg ook geen donkere haren, gewoon blonde ik vind t niet irritant ik scheer ze om de 2 weken zo lang blijft t weg bij mij

harsen, en iedereen heeft haren op zn arm volgendsmij, dus zo’n ramp is het niet :wink:

mijn armen zijn nu net schuurpapier, wilde toestraks gaan harsen alleen had geen harsstrips meer :S

Ik epileer ze, maar als ze bij mij een beetje aangroeien, dan voelt me arm gewoon net als altijd zacht :’). Niet echt schuurpapier ofzo. Maar ja dat ben ik.

Ik epileer mijn armen ook gewoon. Het komt niet dikker terug ofzo, en je ziet de stoppels daarna ook niet echt. Dat is dus wel fijn. :slightly_smiling_face:

zelfde

ik heb het ook. ik ben ook donkerharig en het valt heel erg op. ik stoor me er niet aan, iedereen heeft toch haartjes op z’n armen, volgens mij dienen die haartjes om je arm te beschermen…(heb ik ooit ergens gelezen)