Haartjes op je bovenlip! :S

[b] Hello,
Ik heb nogal een kut probleempje
Sinds vorig jaar heb ik last van ‘dons op mijn bovenlip’

Ik stoor me er vreselijk aan en heb al een aantal dingen geprobeerd om het weg te krijgen; epileren, harsen, bleken en scheren ← en dat moet je nóóit doen want het komt 3x zo erg terug! Ik was gewoon stom bezig :slightly_smiling_face:

Ik hars het nu 1x per week met koude wasstrips van Veet

En ik heb er ooit aan gedacht om het te laten laseren,
dat moet zo ongeveer 8x iedere maand en daarna 4x per jaar
Maar het kost verschrikkelijk duur! ongeveer ¤50,- per behandeling

Zijn er meer mensen die hier last van hebben en wat doen jullie eraan?[/b]
http://www.veet.nl/images/nl/img_prod_waxes_ministrips.gif

xxx

ik heb het ook, ik epileer of hars het…

ik bleek het allen maar

Heb ik ook last van, als het weer zichtbaar is hars ik het weer.

Hebben jullie dan niet een zwarte ‘gloed’ nog na het harsen of epileren? Zo’n gloed die mannen altijd op hin wangen hebben weetje na het scheren…

wij moesten toevallig vorige week in mn opleiding onze bovenlip harsen!

Nou hoe was het? Nog handige tips?

ik heb t ook, nja k stoor me er alleen niet zo aan,

ik heb het ook wel een beetje en ook geen last van. dus ik laat het lekker zo. ook geen gezeik ermee enzo.

Ik heb het ook,
En ik doe et ook met die koude wasstrips van Veet,
Alleen ik vind het niet goed werken,
Het helpt bijna niet!
Of ik doe het niet goed, of te snel. Weet ik veel. Maar is wel echt klote hoor. Ik bender ook mee gepest vorig schooljaar.
Hoe epileer je je bovenlip dan? Graag adviess!
xx

Ik heb het ook wel iets,
maar ik doe er niets aan anders komt het alleen maar erger terug.
zolang het nu nog niet zo heel erg is laat ik het mooi zo.

gewoon harsen!

Heb er geen last van, gelukkig, maar ik heb wel gehoord dat hasren idd de beste oplossing is.
Het is duur zijn of veel kosten, duur kosten is een gallicisme.

waar haal die koude wasstrips van Veet en hoeveel kost het ? en hoe lang blijft het dan weg??

Ja ik heb het ook een klein beetje, toen ik het in 't licht een keer zag heb ik het eraf geschoren en meteen daarna keek ik op Girlscene of er een artikeltje ofzo over was. Iedereen reageerde met ‘niet doen!’ enzo, ik voelde me echt kut. :stuck_out_tongue:

whut the fuck is een gallisicme :l

[b]Ik vind ze ook niet echt top werken, maar het is voor mij nog wel de beste oplossing wat ik kan bedenken
Na het harsen hou ik met mijn vingers rond dat gebied m’n huid strak en als ik een paar ‘missers’ heb pluk ik die eraf met een pincet

En ik vind het gierig van de mensen die je vorig jaar pestte, want… Wat kan jij er aan doen?! :anguished:?
En als je het op epileren houd, zorg dat je goed licht hebt! Ik heb een paar spiegels in huis maar mijn spiegel in de badkamer is het best
Gewoon je huid strak houden
xxx[/b]

kun je bij de apotheker iets halen voor je haartjes te bleken ?

help me :’)

xx

heh maar als je het harst ofzo he, groeit het dan niet erger terug?

Ben ik ff blij dat je ze bij mij niet ziet. xD Alleen als je er volop bovenop gaat staan. Maar ik ga ze hell no harsen/epileren of weet ik veel wat, dan blijf je bezig. ¬¬