Haartjes op de armen

Ik heb best wel wat haartjes op mijn onderarmen en zelfs een beetje op de bovenkant van mijn handen en vingers. Ik wil er liever van af. Hoe doen jullie dit? Scheren jullie alles steeds? De haartjes bleken wil ik niet, omdat ik helemaal haar vrij wil zijn. Laseren kan ook, maar is er geen andere optie?

Beste oplossing is wel laseren, maar je kunt ook ontharingscrème gebruiken van Veet. Ik gebruik de gevoelige huid variant en bij mij blijft het 6 a 7 weken weg. Dit is natuurlijk bij iedereen verschillend. Mocht je de eerste keer ontharingscrème gebruiken dan raad ik je aan om eerst op een klein plekje te proberen vanwege allergieën. Voor haren op je vingers, geen idee. Misschien werkt het ook daarop?

Ik scheer mijn armen eens in de twee maanden en dat werkt prima voor mij. Mijn benen moet ik echt wel vaker scheren, waarom het zo verschilt geen idee.

Dit is normaal vind ik. Ik heb het ook en voorlopig vind ik het oke

Die haartjes zijn gewoon normaal. Ik scheer ze ook zeker niet af. Gewoon laten zitten, niemand die ze zit.

Heb je echt overmatige beharing, dan is het wel handig om even met de huisarts te overleggen. Misschien heb je wat problemen met je hormonen?

Ik epileer mijn armen :slightly_smiling_face: Met scheren krijg je snel weer stoppeltjes en dat vind ik vervelend. Epileren zorgt er ook voor dat ze veel langer wegblijven en ze komen na een tijdje minder heftig terug

Ik heb zelf ook een bruine kleur en donkere haartjes. Ik heb hier echt wel lang heel veel last van gehad en voelde me onzeker. Ik ben hiervoor bij de huisarts geweest en die zei ook dat laseren een goede optie is. EN ik moet je zeggen dat ik echt heel erg blij ben dat ik dat heb gedaan. Ik woon zelf in Zoetermeer en ben bij Dermaison clinic langs geweest in zoetermeer. Ze zijn echt goed. dit is hun site www.dermaison.nl . Je kunt ook ontharingscreme gebruiken, maar bij mij hielp dat niet zo goed. Mijn zus en ik gaan nu samen laseren en het werkt echt heel goed.