Haartjes bleken

Hooi ik ben een meisje
en ik heb veel haar op mn lichaam :s
natuurlijk iedereen heeft het XD
Maar bij mij is het donker .
ik wil het graag gaan bleken .
Heeft iemand hetzelfde probleem
of iets gehoord van Bleekmiddel ofzo
voor je Lichaamshaar
Ik bedoel natuurlijk niet mn benen ofzo XD
Maarja als iemand het gehoord heeft. of het zelfde probleem heeft
altijd welkom :wink: ik zit er echt mee :frowning_face:

Ohh ik heb een site gevonden :grinning:!
http://www.haarweb.nl/forum/archive/index.php/t-600.html

Ik hars dat altijd.

Ze hadden het over veet ontkleurings créme
dat verkopen ze bij ons dus ook niet meer :O?
weet iemand wel waar het is XD?

Ohja kan ook. maar dan moet wel heel veel plekken harsen heh XD
enzo pijnlijk :frowning_face: dat doek liever bij mn benen :wink:

Ja ik moet ook veel plekken harsen, maar daar neem ik altijd gewoon de tijd voor :3

Als ik egt niks meer weet doek dat ook :wink:

je kan het laten laseren, word verzekerd als je goeie reden heb. bij mijn vriendin word het verzekerd, moet je wel paar keer de plekken waar je het wilt harsen ofzo… mrjah moet je mr ff info op internet over zoeken :wink:

Jaa kweet :wink: maar weetje hoe duur XD :stuck_out_tongue: Kben dus niet zo rijk heh? Haha later doek het zekerweten :wink:

Voor de mensen die het trouwens wel willen laseren. of gewoon willen weten:

http://www.newbeauty.nl/i…func=viewpub&tid=2&pid=48

Ze zegt net dat het bij haar vriendin verzekerd is.
Dus dat betekend dat je het zelf niet betaald he :3

Huh? hoe kan dat nou. dat snap ik ff niet.

zo gaat het met verzekeren…
Als je verzekerd bent… betaal je daar een bepaald bedrag voor(je ouders) per jaar voor zorgverzekering… en dan wordt alles voor je betaald wat met medische dingen te maken heeft…
dokter/tandards/ziekenhuis… en waarschijnlijk dus ook dat laseren??

Ik heb ook last van donkere haartjes enzo… vooral armen. I hate it!
ik ga denk ik ook blonderen ofzo… ik heb ook tijdje m’n armen geschoren… maar dat kún je gewoon niet bijhouden! + je krijgt stoppels. Dus nu heb ik gewoon donker haar… moet iedereen maar accepteren denk ik dan… maar toch, als je t-shirtje/ 3/4 mouw aan wilt doen… zie je het weer en is het echt kut.!

Jaaa iksnap je :wink:
Want ik heb dat ook. Maar mn armen. Daar doe ik gewoon wat ontharingscréme op :wink:. een weekje blijft het weg :wink: maar na een
tijd heb je dr geen zin meer in. Ik wil gewoon blond ofzo :wink:
En het is niet alleen op mn armen. Op heel veel plekken :s
En het is ook nog eens donker I HATE THAT.

Ohja dat van dat laseren. Ze zeggen dat dat steeds minder vaak
word verzekerd. Maar kdenk dat ze dat niet meer doen :wink:
Ik hebn eens gezien op tv. En ze doen het haartje voor haartje.
Nou ik denk niet dat dat verzekerd word :wink:

heb het zelfde probleem… heb er alleen nog nix op gevonden. weet niemand een middeltje om te bleken?

Up, ik heb hetzelfde probleem en was 3 dagen terug effe de Etos in om te kijken of ze spul om te bleken hadden maar ik vond niks :frowning_face: Morgen ga ik naar een andere Etos.

ik wilde ook graag de haartjes van mn benen bleken. iemand zei dat je het sap van een citroen erop moest doen en dat in de zon moest laten drogen. maar dat werkt volgens mij niet…
weet iemand een merk/winkel waar je dus bleekspul kunt kopen?

epileren heb ik trouwens wel eens bij mn vriendin gedaan. maar ik heb geen zin om er zelfs eentje te kopen. maar de haartjes komen dan wel zwarter terug.

-

Laseren wordt wel verzekerd alleen niet overal natuurlijk, alleen voor je gezicht is het verzekerd omdat dat niet mooi is bij vrouwen, als je er onzeker van wordt enzo.
Ik ben ook heel erg behaard, rug, buik, en ook op mijn hals/gezicht. En ik ga het laten laseren volgende week vrijdag! Het wordt dus wel verzekerd alleen moet je doorgestuurd worden door je huisarts en je moet het in een ziekenhuis doen en het wordt maar tot een bepaald bedrag verzekerd, hoe hoger je pakket, hoe hoger je het krijgt terugbetaald.