Haartips?

Ok, over ongeveer ruim een maand vieren we de 50jarige bruiloft van mn stief-opa en oma.
Ik heb een zwart jurkje met witte en oudroze stippen, wit blousje erover heen, witte legging eronder, en zwarte schoenen.

Alleen; what to do with my hair?
kheb bruin halflang haar, schuine pony en het zit in laagjes.
iemand een leuk idee? =]

xx

Je kunt van je pony/lok een poef maken beetje op draaien en dan naar achter doen en een klipje of een schuifspeldje erin is mooi! en dan je je haren in een staart en dan steeds kleine plukje en dan opdraaien en dan krult dat zo op weetjewel en dan vast maken met klemmentjes hoop dat je snapt wat ik bedoel!

xx

heb je misschien een plaatje :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik snap het niet echt :blush:

Opsteken en dan die voorste plukken lostrekken?

Een LaurenConrad vlechtje maken,
Of idd zoals hierboven een poef maken met je pony!
En anders opsteken , tja daar weet ik niks vanaf;)

Thanks voor de tips meiden :wink:
nog meer tips zijn ook nog welkom ^^

Je kunt van je pony een poef maken en dan pak je de helft van je haar, dat krul je en steek je in een staart. Dan doe je krulletje voor krulletje vast zetten met een speldje.
En de rest ( dat niet gekruld is) kun je dan los laten hangen.
hoop dat je het een beetje snapt?

up voor jou :grinning:

probeer eens youtube. daar staat zooooveel op! zoek vooral eens op pursebuzz. zij heeft zoveel goede kapsels en zo makkelijk :grinning: zoals taylor swift - love story. alleen die is wel moeilijker en duurd langer. maar hij ziet er zooo mooi uit :grinning:

x

Euhm halflang haar?
Ik zou je haar stijlen en je pony zeker, en dan je haar in een staartje, zo op het midden van je achterhoofd…
Tenminste, ik weet niet wat ik moet verstaan onder halflang haar, tot iets over je schouder of tot je nek.
En anders gewoon mooi stijlen en een beetje volume maken.

Stijle pony en de rest echt heel veel krullen is ook mooi.

pursebuzz heeft echt veel o.O
wow !
echt leuke tip ^^
dankje :grin:
en anderen ook bedankt ^^

```html
zo had ik mn haar met nieuwjaar!! half opgestoken met krullen; haafd mn tante gedaan, die is hairstyliste!!:slight_smile:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

```

oo sorry voor me late reactie haha :stuck_out_tongue: maar ik heb niet een plaatje maar ik deed dat altijd bij mezelf ik probeer het nog een keer… je maakt een staart en pakt een klein plukje en draait het op en dan duw je het naar je hoofd en dan wordt het een leuk krullend dingetje haha en als je dat met alles doet en dan in een rondje vastmaakt zodat je een knot krijgt is het super leuk! :wink:

het is wel een late reactie maar toch
Mischien is dit wel leuk voor je. Zorg eerst dat je haar gekruld is,door bijvoorbeeld een krultang.Doe daarna je pony of lok met een leuk klemmetje vast op je hoofd.Doe daarna een beetje haarlak over je kapsel zodat alles een beetje in model blijft.Zorg dat het meeste van je haar een beetje over je schouders hangt en niet in je nek.En als alles dan goed gaat krijg je ongeveer dit.

http://images.teamsugar.com/files/upl1/25/253595/40_2008/ashley-tisdale-doll.jpg

en mischien is het ook wel leuk om gewoon simpel je haar te krullen en er daarna een rode haarband intedoen.