HAARSTYLE CONTEST --- lees beschrijving (VOL)

hallo dames !

hierbij een haarstyle contest, ik ga - ongeveer - de komende weken jullie thema’s geven hoe jullie je haar kunnen creëren naar bijv: een vlecht of iets anders
als ik een thema geef die je niet kent, kun je dit gewoon op youtube opzoeken met een demonstratie
je krijgt per haar-look een aantal dagen om deze in te leveren, als ik binnen een week de foto’s niet binnen heb dan lig je er helaas uit
er is plek voor 6 mensen in de wedstrijd dus deze wedstrijd duurt ongeveer 6 weken (afhankelijk van de snelheid qua foto’s inleveren) vol = vol !
de foto’s gelieve hieronder zichtbaar te plaatsen bvd
per week valt er dus 1 iemand af en er zijn dus 5 rondes in dit contest

wil je je aanmelden? schrijft dit hieronder en ik zet je in de lijst:
-danissa
-lymeloentjeX
-xSaraaai
-justbeyourself
-I’m not perfect
-tinymind

de eerste opdracht verschijnt zodra ik genoeg deelnemers heb dus houd dit topic goed in de gaten!
dus meiden… goodluck allemaal <3

xoxo beautylofster

DE EERSTE OPDRACHT !
jullie gaan een vissegraadsvlecht maken, je mag alles met je haar doen, bijv staart zijkant, achterkant wat jij maar wilt, maar er moet een visgraadsvlecht in zitten
in dit filmpje zie je hoe je dit moet doen: http://www.youtube.com/watch?v=GbqYsBTLAkI
succes dames! de deadline is 10 maart, je hebt die hele dag nog om het dan in te leveren

.

vet leuk! totaal nieuw hier geloof ik zo´n opdracht :slightly_smiling_face:
ik wil wel meedoen, leuke uitdaging

okeee leuk dan zet ik je er bij (:

leuk, ik wil wel meedoen!

upp!

Ik wil wel meedoen! x

ik wil wel meedoen?
als ik al die haar dingen kan maken haha

Up!

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel mee doen, maar dan vraag ik me af… Zullen de opdrachten kunnen met elke haarlengte?

ehm ik denk dat het wel makkelijker word als je haar laner is dan je schouders want er komt veel vlechtwerk in voor, ik weet niet hoelang jou haar dan is ?

Oke dan laat maar want ik heb een schuine bob met (redelijk) groot verschil tussen het langste en het kortste gedeelte :")

hmm ja inderdaad, dan lijkt me dat niet zo’n goed idee, helaas :cold_sweat:

Ik wil ook mee doen! Heb blond lang haar…

ik doe niet meer mee

Ik wil het wel proberen! Ben vreselijk met mijn haar, ik ben wel toe aan nieuwe dingen :slightly_smiling_face: Dus, ik waag gewoon een kansje :grinning:

Vraagje: Zijn het opdrachten waar perse je voorhoofd op de foto moet? Want ik wil liever niet met m’n gezicht op girlscene… anoniem account hihi

EDIT:

Laat maar zitten die vraag! Ik vervaag mijn gezicht wel met de computer, is dat ook goed?

ehhmm… ik heb dat ongeveer 5 centimeter langer is dan mn schouders alleen heb best dik haar dus weet niet of dat gaat werken? noujaa ik probeer het wel gewoon

zie dit maar als upje :wink:

ja dat is helemaal goed haha ! (:

ja je kunt het altijd proberen haha, als het echt niet lukt kun je het melden en kijk ik of er een opdracht is die makkelijker word voor jou haar