Haarstijlen

Hey!
Als ik onder de douche of watdan ook kom, en het laat opdrogen ben ik echt een poedel kwa haar stijl.
Daarom stijl ik me haar altijd, maar dat is echt slecht voor me haar en ik krijg nu ook heel snel dode punten uhu.
Maar als ik het niet stijl zie ik dr echt niet uit, want dan staat het overal heen.
iemand ideeën hoe ik dit op kan lossen ?
ty (:
x

CHI tang, hittebeschermende spray OF creme, maskers om de 3 a 4 dagen [:

Ik had eerst van die hittebeschermende spray, maar ik kan ze nergens meer vinden bij de shampoo’s enzo. Dat zal wel aan mij liggen, van welk merk is dat ?
x

Ik gebruik bio silk als bescherming als ik mijn haar stijl, dat werkt echt goed!

je haar misschien plat föhnen, hoewel dat ook dode punten opleverd om dat het met warmte is. En bij kruitvat kun je van l oreal serum kopen voor 5 euro.

by de action heb je bij de serums een rood dus pompflesje, van een ‘Amerk’ die moet je wel in doen als je haar nog nat als anders word het een beetje vettig,
er staat op anit-frizz en plaatje van krul/stijltang en fohn. die is 1,50 tot 2 euro volgens mij iniedergeval niet duurder

als je dik haar hebt kun je het ook invlechten als je uit de douche komt. dan droogt het op als krullen en pluist het een stuk minder. je moet dan wel 's avonds douchen en het er pas de ochtend erna uit halen.

en was je haar met koud water, als je warm water gebruikt gaat het extra pluizen.

Dat heb ik dus ook! T is echt irritant want in de ochtend heb ik bijna nooit tijd om te stijlen… Ik hoop dat jullie meer tips hebben! :slightly_smiling_face:

Nou als ik met nathaar in een vlecht ga slapen zie ik er de volgende ochtend helemaal niet meer uit hoor !
Ik heb precies zelfde probleem, ik kan mijn haar niet zo op laten drogen want dan ziet er echt niet uit ! Ik douche me altijd savonds en fohn me haar altijd maar voordat ik naar bed ga!

bij mij zitten me krullen juist de volgende dag goed als ik het met nat haar invlecht. Maar ik heb dan ook echt heel dik haar dus misschien ligt het daaraan.

Bedankt voor de tips van het serum! Het is voor mij sowieso geen optie om met nat haar gaan slapen, want dan moet ik de volgende ochtend de stijltang erin zetten.

Je kan ipv je haar stijlen ook een keer een leuk knotje doen (even een diy opzoeken). Ik heb twee serums, één van de kapper en één van de action van Wella (die eerder al genoemd was). Van die laatste word je haar heel mooi glad en glanzend.

Heb daar al wat vaker over gehoord. Heb het net opgezocht en het is niet echt goedkoop. Is biosilk echt veel beter dan andere producten? Want dan maar wat centjes meer betalen :slightly_smiling_face:

^^ nou ik heb eigenlijk niet veel andere producten gebruikt dus of het veel beter is weet ik niet, maar heel veel mensen gebruiken het en zijn er heel tevreden over dus ik denk dat het de prijs wel waard is.

Hmm, Ik begin denk ik met de goedkope producten. en als dat niet werk gaat het zwarte geschut (haha).
En Als ik een knotje in doe, moet ik het de hele week omdat mijn poedelhaar niet zomaar stijl word helaas!
Toch goede ideetjes (:

Die spray, in dat roze flesje, die gebruik ik, en ik merk echt wel het verschil met als ik hem wel of niet gebruik.

Ik ben gek op de Andrelon serie, tegen pluis enz. Care & Repair werkt wonderen bij mij.

Goede producten gebruiken! En misschien de curly girl methode?