Haarspoeling

Ik wil graag een keer bruin haar (heb nu roodhaar van mezelf). Maar ik wil het niet verven want mij is altijd gezegd dat de rode kleur nooit helemaal hetzelfde terug komt… Maar ik wil dus een kleurspoeling bruin. Wie wil me er een beetje informatie overgeven? Maar ik wou het dan op mijn verjaardag doen. Alleen een paar dagen later ga ik op vakantie en dan ga ik natuurlijk ook zwemmen maar kan dat wel? xx

ik heb van mezelf ook rood haar, echt waar roder kan niet XD. Ik heb het ooit heel donkerbruin geverfd, met permanente verf. Mijn rode kleur is weer helemaal terug gekomen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Een kleurspoeling weet ik zo niet, ik weet wel dat het het beste pakt als je bruin neemt, maar dan toch met een rode gloed anders is het zo weer weg.

ik moet er wel bij zeggen dat het wel heel lang heeft geduurd voordat ik mijn eigen kleur weer terug had. Mijn zus heeft ook rood haar en zij heeft er toen bij de kapper een lichte spoeling overheen gedaan omdat zij zo’n spijt had.
Ik had ook hele erge spijt toen ik het zo donker geverfd had. Want ik heb namelijk een kenmerkend roodharig uiterlijk. lichte huid sproeten lichte wenkbrauwen en bij mij zag het er heel onnatuurlijk uit.

Ik heb gisteren haarspoeling gebruikt. Ik heb kastanjebruin haar van mezelf met een rode gloed. Ik heb donkerbruine spoeling gebruikt en het is zwart geworden met een bruine gloed. Maar het valt wel echt op. Ik vind het zelf wel mooi bij mezelf, maar het is ook echt iets wat je moet staan. Het kan ook zwart bij jou worden…