Haarspoeling

Hey (:
Ik heb een haarspoeling gekocht, maar er staat dat ze je aanraden dat als je langer haar hebt, je er best 2 koopt. Nu dit stond op de gebruiksaanwijzing dus ik heb er maar 1 mee.

Dus, als ik het kleur en ik heb niet genoeg, mag ik het dan nog steeds de volgende dag nog eens kleuren met een nieuw pakket?

Jawel, maar dan moet je wel met één kant geverfd en één kant normaal over straat.

Geen probleem, mijn moeder gaat er wel achter :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je beter wacht met kleuren en dat je eerst nog een nieuw doosje gaat halen. Ik heb haar tot over mijn schouders en bij mij blijft er nooit iets over.

Het is ook makkelijker in 1 keer te doen, denk ik. Welke kleur? ;p

Nouja en als je het niet tegelijk doet is er natuurlijk ook een kans dat het niet precies dezelfde teint wordt, met intrek tijd enzo.
Ik denk ook dat je het beter in een keer kan doen.

Het is niet dat de kleur dan niet goed uitpakt maar dat je niet genoeg hebt voor je hele haar.
Beter koop je er dus gewoon een pakje bij.

ik heb gewoon met 1 ding gedaan. ik heb mijn haar tot net over mijn schouders. en ik had er meer dan genoeg aan

dat is reclame,
ik kon 3x met dat flesje doen

Dat is geen reclame, en dan heb je t niet dekkend genoeg gedaan.

het is wel zo,
en ik heb echt dik en veel haar.
en je kan het ook wel aardiger zeggen,
het klinkt zo vervelend

En dat mag je niet eens doen. Je moet dat product weggooien als je het gebruikt hebt.

waarom zou het niet mogen ?
als je het hygiënisch doet kan het natuurlijk wel,
weet niet hoe jij het doet…

Het is met die country colors van Schwarzkoph, herfstrood :slightly_smiling_face:

Ik heb het gedaan met één flesje en ik denk wel dat het genoeg was, maar ik zal het weten te zeggen binnen een uurtje

Dat was toch helemaal niet onaardig?

Staat op de gebruiksaanwijziging. Kan je misschien eens lezen.

nou,
het kwam anders best vervelend over vooral omdat jij niet weet of ik het dekkend of niet gedaan heb.
maar ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen en daar staat op: lang haar 1 behandeling kort/middel 2 behandelingen,
dus het mag

Ten eerste zei ik het, en niet zij.
En ten tweede zei ik het gewoon heel normaal.
En er staat niet dat je dat potje mag bewaren, er staat dat je 2 behandelingen nodig hebt.

ohh,
ten eerste ik keek alleen naar de quote
ten tweede er stond op: kort/ middel haar kan het flesje meerdere malen gebruikt worden

Hm, het had wel wat roder mogen zijn, maar het oogt alleszins naturel (wat het belangrijkst is)