Haarspoeling.

Hallooo.
Ik wil dus mijn haar verven en dit het liefst met een spoeling omdat het de eerste keer is.
Mijn haar is lichtbruin en ik wil het dus wat donkerder. Maar ik wil een spoeling die er binnen 6-8 wasbeurten er uit is. Weet iemand misschien waar ik dat kan halen?
xx

Ik heb zelf een paar keer een kleurspoeling gehad van iets van 18 wasbeurten of zo. De kapper vertelde me dat als je iets lichters probeerde, het niet goed bleef zitten of de kleur niet goed uitkwam. Het duurt dan dus iets langer, maar ook dit gaat er gewoon weer uit (:

Okee dankje, maar voordat die kleur er echt uit is duurt het zeker wel 2-3 weken of niet?

Vaak zelfs wel wat langer, omdat dat ‘‘laatste restje’’ echt op je haar zit en er moeilijk uit gaat, zeker als er erg licht haar onder zit. Er bestaat dus ook bij een kleurspoeling een kans dat je je eigen kleur niet helemaal terug krijgt. Maar natuurlijk niet zo erg als permanente verf. De kleur wordt gewoon langzaamaan vaal en die 2-3 weken is slechts een indicatie

Hmm ik snap het, tja ik wil liever dus wel echt een spoeling die er wat eerder uit gaat, want ik wil puur zien hoe het me staat en straks is het echt lelijk en dan zit ik er toch wel een tijdje mee. Weten jullie misschien waar ik zo een spoeling kan halen die er echt binnen 6-8 wasbeurten er uit gaat want die heb je wel…

Het is verstandiger om naar een kapper te gaan. Als het daar fout gaat op de een of andere manier doen zij je haar nog een keer over. Als je zoiets thuis probeert en het gaat fout heb je denk ik een groter probleem! En als je het toch thuis wil doen, bij de kruidvat hebben ze verschillende spoelingen. Meestal staan ze onderin het vak, en anders kan je het natuurlijk aan een verkoopster vragen!

Okee, dankjewel allemaal.
Naar de kapper dus:D
xx