Haarserum

Ik heb op dit moment 3 haarserums thuis staan (allemaal kleine verpakkingen, om te proberen) en ga ze alle drie even uitproberen. Maar nu wil ik graag weten welke jullie gebruiken en als jullie ze niet gebruiken waarom? Oja, ook graag erbij vermelden waarom je deze dan zo fijn vindt en wat het resultaat is (minder pluizig, mooiere krullen, meer glans etc.). Alvast bedankt! :grinning:

IK heb glansserum van Andrelon, nouja meer glans dus. ;p

Ik zal ook even zeggen welke ik heb:
Care & Repair serum van Andrelon
Biosilk silk therapy
John Frieda Extra Strong

Beetje goede? :slightly_smiling_face:

ik zoek ook een haarserum, voor minder pluizig haar. dus als iemand een goede weet ?

Ik houd dit topic in de gaten, ik heb namelijk ook nog een goede nodig voor mijn haar.

same here…mijn haar heeft de neiging om ook te gaan pluizen (vooral als ik de avond van te voren mijn haren heb gewassen)

Het perzik serum van de Action doet het blijkbaar goed.

Maar ik heb hier nog eentje van TOM staan (essential drops serum) die helaas niet meer gemaakt wordt :rage: Heerlijk is die!

jaa… action! :grinning: die gebruik ik ook altijd :grinning: ruikt heerlijk… en gaat pluis heel goed tegen

Ik gebruik die van TOM, maar die is nu praktisch onverkrijgbaar:’).
Maar die van Biosilk vind ik ook heel erg fijn.

Ik gebruik die van de Action, super is die!
Mijn haar blijft de hele dag in model en het pluist niet en het wordt zacht!

ik heb vaak beetje pluizig haar, en ik gebruik nu kokos serum, van inecta.
werkt echt goed bij mij, alleen je moet er niet te veel in doen, anders gaat het vet ogen

+1

Ik gebruik die van John Frieda.

Ik gebruik Zwitsal Goeimorgen haarlotion, gaat pluis tegen, maakt m’n haar zacht en het wordt niet vet (en ooooh, uikt erg lekker!). Echt een aanrader!

Ik gebruik Zwitsal Goeimorgen haarlotion, gaat pluis tegen, maakt m’n haar zacht en het wordt niet vet (en ooooh, uikt erg lekker!). Echt een aanrader!

Dubbelpost.

Andrelon Voor futloos haar.
Ik heb er ook en een proef verpakking van :grinning:
Je haar word hier heel mooi dik van