haarserum of haarcreme?

hoi! ik heb een vraag: altijd nadat ik me haar heb gewassen doe ik haarcreme of een haarserum in me haar. maar wat is beter, een haarserum of een haarcreme? wat voed beter? of kun je het ook allebei gebruiken? alvast bedankt!

Ik denk dat dat aan het product zelf ligt. Wat mijn haar heel goed voed is de cremevoeding van Kruitvat eigen merk. Daar gaat mijn haar er echt mooi van uit zien.

Ik heb serum van een duur kappersmerk, en gebruik dat, omdat ik ook fohn, en het is tegelijk hittebescherming, en dat is heel fijn. Maargoed ik gebruik nooit haarcreme dus kan niet vergelijken.

Ik gebruik na het douchen altijd wat serum en soms doe ik na het stijlen nog wat glanscrème van Andrélon in mijn haar. Ik weet eigenlijk niet waarom, heb ook geen idee of ik dit alles goed gebruik, maar ik heb nog geen negatief effect gemerkt (;

het ligt denk ik ook aan jou haartype, als je vet haar hebt zou ik eerder een serum kiezen denk ik, ik denk dat creme wat voedender (is dat een normaal woord?) is, vooral goed voor droog haar. (: je kapper kan je het beste advies bij je haar geven!

het ligt denk ik ook aan jou haartype, als je vet haar hebt zou ik eerder een serum kiezen denk ik, ik denk dat creme wat voedender (is dat een normaal woord?) is, vooral goed voor droog haar. (: je kapper kan je het beste advies bij je haar geven!

serum zorgt voor glans, haarcreme voedt. Hangt er ook vanaf wat er inzit enzo.

Meerdere haarstylisten/kappers hebben mij crème aangeraden. Eentje zei zelfs dat serum niet heel veel voor je haar doet.

Serum zorg meestal altijd voor wat meer glans, handig als je bijvoorbeeld net gestijl of gekruld hebt, maar voor na het douchen is haarcreme toch echt het beste denk ik :slightly_smiling_face:

kan je het ook doen dat je doucht, dan een serum in je natte haar doet, en dat als het nog maar een beetje nat is een haarcreme in je haar doen? of werkt het haarcreme dan niet meer??

up

Ik gebruik serum.

Tuurlijk werkt het dan nog. Maar ik denk dat je het beste resultaat krijgt als je het andersom doet, omdat creme wat verzorgender/voedender is.

Ik doe meestal na het wassen als het nog nat is een haarcreme in en als mijn haar dan is opgedroogd doe ik er een serum overheen.

maar er staat dat mijn serum op nat haar moet… maar werkt het nog wel als je het op droog haar doet?

Probeer het gewoon een keer :’)

Ik doe altijd na het douchen een leave-in protector/harserum in van de kapper . Het berschermt & verzorgt :slightly_smiling_face:
's Ochtends doe ik altijd een beetje Gliss Kur spray in mijn haar , voor verzorging en anti-klit .