hey ik heb een probleem. Ik spaar al een hele lange tijd voor van dat lange haar tot aan mijn kont. ik heb dit nu maar mijn punten zijn zo kapot maar ik weet echt niet wat ik moet doen!! bestaat er iets die de haarpunten herstelt of is het beter van toch te knippen . help AUB !!!
Ik zou het gewoon knippen je haar groeit wel weer aan.
En aangezien dit al je 3e topic over haar is er zijn genoeg topic te vinden over het verzorgen van haar onder andere hier: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-kapseltopic-2-234242.3550.html Je hoeft niet voor elk probleem een nieuw topic te maken.
toch bedankt maar dat was wel grof
Als je regelmatig naar de kapper gaat en de dode punten weg laat knippen groeit het volgens mij veel sneller.
En dit ook ja.
Pardon? Was dat grof? Ik zie alleen maar onnodige topics die je aanmaakt je kijkt niet eens of er een algemeen topic is…Ik laat het je volgens mij redelijk normaal weten niks grofs aan.
hoeveel nutteloze topics kun je maken zeg :’)
je mag toch vragen stellen niet?
Jazeker maar dat mag je in het algemene topic doen ander als iedereen om elk klein dingetje een topic maakt wordt het heel onoverzichtelijk + niemand zit daar op te wachten.
Een forum heeft regels, anders wordt het een rotzooi. Als er meerdere vragen zijn over eenzelfde onderwerp dan moet dat gewoon in hetzelfde topic.
Als je haarpunten dood en gespleten zijn dan moet je ze afknippen, er is niets wat dat kan herstellen (ook al claimen veel producten dat wel te doen). Je kan beter gewoon snel naar de kapper gaan, anders zal het alleen maar verder naar boven splijten en dan moet je straks nog veel meer afknippen.
er zijn algemene topics doos
sorry hoor maar ik heb dit nog maar 1 dag waar is die algemee topic dan wintersoldier en snotterslet?
Staat in mijn 2e bericht. En misschien moet je dit nog even doorlezen: http://forum.girlscene.nl/forum/regels/
ok bedankt en voor de duidelijkheid ik kom hier niet om ruzie te maken
Laat je haar alsjeblieft knippen, vooraleer je echt naar een bob moet gaan
Heejj ik zou het gewoon laten knippen alleen de puntjes dan anders gaan ze alleen nog maar meer slijten ! Gewoon niet teveel eraf laten knippen
X
Haar dat gespleten is kan je niet herstellen.
Ik zou gewoon de puntjes eraf halen, anders ziet het er onverzorgd uit.
Het is toch zo weer aangegroeid.
Knippen, enige dat helpt tegen gespleten haarpunten. En laat het voortaan ook vaker een beetje knippen of knip het zelf even bij, dan hoef je niet gelijk 20 centimeter eraf te laten knippen.