Haarproducten

Hee,
Ik wil mijn haar laten groeien, nu gebruik ik haargroei pillen van de kruidvat. Daarvan wordt mijn haar ook minder droog en dikker. Ik heb mn haar nu tot mn schouders, enn het is met slag. Hoe langer mijn haar wordt, hoe stijler. Ik vind stijl haar ook mooi. Hebben jullie nog haarproducten om aan te raden waardoor mijn haar niet té zwaar wordt en niet zo pluizig ? Want ik draag mijn haar nooit los omdat dat er niet uitziet, maar misschien met goede haarproducten en leuke tips om je haar te fohnen/stijlen. :wink:

Alvast bedankt, xx jamie.

Ik zou het niet weten, beschouw dit maar als een upje ^^

Je haar wordt minder droog van die pillen? Klinkt interessant, ik dacht altijd dat die dingen niets deden.

Bij mij werken ze wel, ik gebruik ze nog niet zo lang, maar mijn haar ziet er wel gezonder uit. :wink:

Je haar in laagjes laten knippen en uitdunnen.

Ik heb nu iets van new wave , en dat doe ik in mijn haren als ik het gewassen heb , als ik het dan droog fohn zonder borstel ofzo(het beschermd ook tegen hitte) , zijn mijn haren super glanzend en behoorlijk stijl/pluisvrij , en als ik het natuurlijk laat drogen is het ook veel minder statisch en pluizig! het maakt mijn haar niet zwaar , maar dat kan bij iedereen verschillen he;)
Het heet new wave smooth it , en is nog betaalbaar :slightly_smiling_face:

Yes you can use Joico Smooth Cure, here is the link
http://www.haarproductenkristys.nl/products/1464
you can also use Roverhair so sleek
here is the link
http://www.haarproductenkristys.nl/Roverhair-glad-steil-haar

Blijf in ieder geval naar de kapper gaan!
Veel mensen denken; ik wil mijn haar langer laten groeien, dus ik ga niet meer naar de kapper. Dat werkt ja, maar als je haar eindelijk lang is, is het zo dood als een pier.
Ik heb mijn haar nu tot over de helft van mijn rug, heel lang dus. Ook golvend, net als jij. Mijn haar is ook best wel dik. Nouja, eigenlijk is het vooral erg veel haar.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; Mijn haar is tot in de punten gezond. Ik heb bijna geen gespleten of droge haarpunten. Eerst ging ik 1x per 6 weken naar de kapper, toen sloeg ik steeds 1x over, later sloeg ik 2x over en nu sla ik weer 1x over. Zo groeit je haar, maar gaan toch steeds de dode punten eraf.

Verder over producten; Doe er vooral niet te veel in. Naar mijn idee werkt het allemaal helemaal niet zo. En vooral niet te veel fohnen en stijlen/krullen.

:neem vooral haarmaskers inpl. producten.
Veel gezonder’.

Upp ?