Haarproducten zwart haar

Ligt het aan mij, of zijn er gewoon geen producten speciaal voor zwart haar? :astonished: Er bestaan 1000’en speciale shampoos en conditioners voor blond en bruin haar maar precies geen enkele voor (geverfd) zwart haar…
IK wordt er echt gek van… xD 2 jaar geleden heb ik mijn haar voor het eerst zwart laten verven bij de kapper. Ik moest na 1 maand al terug omdat de kleur gewoon niet bleef en na een tijd mijn haar helemaal kapot ging door het vele verven. Mijn natuurlijke haarkleur is goud donkerblond/ lichtbruin. En momenteel heb ik lichtbruin met een rode/oranje schijn. Nu wil ik mijn haar terug zwart verven, maar wil het tegelijkertijd ook goed verzorgen. Kent iemand mss speciaal producten voor zwart geverfd haar?? Of zijn er nog mensen met zwart haar (geverfd) en wat gebruiken jullie?

Gewoon producten nemen voor geverfd haar.

Ohja weet iemand mss toevallig ook of ik die oranje schijn er moet laten uithalen, voor ik het laat verven? Want ik wil dus echt geen zwart met oranje schijn ofzo! xD

Er bestaan volgens mij geen producten voor écht zwart haar, omdat dat niet bestaat. Niet natuurlijk in ieder geval. Bij veel mensen, zo ook bij mij vader, lijkt het haar zwart, maar is in feite heeel erg donkerbruin.

Ik zou gewoon speciale shampoo’s en conditioners nemen voor geverfd haar.

Het lijkt me trouwens niet dat je de oranje schijn nog door het zwarte heen zal zien. Ik bedoel, het zwart is zoveel donkerder, ik denk dat het dat wel overdekt.

Ik heb geen zwart geverfd haar, maar ik blondeer mijn haar wel vaker, omdat ik het een keertje bruin had geverfd en het vervolgens niet meer als mijn eigen haarkleur uitgroeide. Je haar wordt er superdroog van, maar een paar keer wassen met de conditioner van Garnier voor droog en beschadigd haar werkt super. Het maakt het weer helemaal zacht en het ziet er gewoon goed verzorgd uit.

Ok danje :slightly_smiling_face:
Maar hoe zit het dan bij aziaten, die hebben toch natuurlijk zwart haar?

Klopt, Schwarzkopf Gliss Kur heeft een speciale Asia productenlijn. Misschien dat eens proberen?

Ik las ergens dat echt zwart haar niet bestaat ooit bij zo’n onderzoek, en ze hebben het ook nooit over zwart als haarkleur. Altijd als je artikelen leest over haarkleuren hebben ze het over rood, bruin en blond. Maarja, ik denk dat dat van aziaten dan ook gewoon heel donkerbruin is dat het zwart lijkt? Maar anders de bovengenoemde lijn proberen.

Ze hebben ook geen shampoo voor rood/oranje haar! Maarja, ik denk gewoon shampoo voor geverfd haar gebruiken.

http://www.drogisterij.net/producten/400x400/172125_1_Guhl_Colorshine_Shampoo_Rood__henna_.jpg

Ow, dat wist ik niet :blush: Dankje =)

Maakt niet uit, hoor. Graag gedaan.
Ik kom inderdaad wel eerder voor blond en bruin haar tegen dan rood, maar deze had ik zelf ook al een aantal keer zien staan!:stuck_out_tongue:

idd ze hebben het nooit over zwart haar xD kben zelf chinees dus ik heb zelf ook zwart haar… maar khad het een paar jaar lang geverfd en toen werd mijn eigen haarkleur ook lichter… nu is het dus meer bruinzwart, maar vroeger had ik echt pikzwart haar!

Ja, ze hebben het er nooit over inderdaad! Ik was toen ook een keer ernaar opzoek waarom zwart haar nooit wordt vermeld, jaaaaren terug. En toen kwam ik bij een of ander onderzoekiets en daar stond dus dat zwart haar niet bestaat, maar dat het vaak zwart lijkt terwijl het eigenlijk superdonkerbruin haar is.

Ik heb gewoon zwart haar -check pic- maar ik gebruik eigenlijk gewoon producten die voor 'n beschadigde haarstructuur is, niet speciaal voor zwart haar (als dat al bestaat, misschien in Azië wel?)

haha ja dat is irritant he, ik heb zelf namelijk ook zwart haar, maar dan wel van nature. ik denk dat het dan idd het handigst is om voor gekleurd haar te nemen

ik heb precies hetzelfde!

Het ligt aan jouw. Ze hebben wel voor zwart haar!
Ik heb het ooit eens in een Duitse Lidl gezien. Ligt ook vast wel in Nederland ergens.

Het enige wat ik kan vinden is dit hier"en is alleen bij de action verkrijgbaar:
http://images.google.nl/i…5vNqeGqYmQSTIumgIV2t1RcZc=&h=198&w=228&sz=50&hl=nl&start=27&um=1&itbs=1&tbnid=LOOYvH9J8vg47M:&tbnh=94&tbnw=108&prev=/images%3Fq%3Dshampoo%2Bzwart%2Bhaar%26start%3D21%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADBF_nlNL323NL323%26ndsp%3D21%26tbs%3Disch:1

Voorderest heb je wel de asia lijn, maar wat ik daar uit begrijp is dat het bamboo e.d. bevat, dus echt aziatische ingredienten. Niet dat het speciaal voor aziatisch haar is.

Je moet trouwens de HELE link even kopieren en plakken, anders werkt het niet, haha.