haarproducten tegen stijlen

dus ik stijl mijn haar de laatste tijd heel veel (dagelijks), maar ik weet dat dit niet goed is voor mijn haar. op dit moment gebruik ik geen beschermende producten etc. wat is goed voor mijn haar? (ik heb van mezelf slag, vrij dik, tot mijn middelrug)

Ookal gebruik je producten tegen het stylen het blijft ongelovelijk slecht maar dat weet je al
Je hebt wel fijn spul van john frieda, en bij de webshop van bybeautygloss.nl heb je ook een beschermend product, dit is dat wel iets duurder maar het is wel je haar hé!

Oke serieus, dom dom dom dat je het niet beschermt. In de winkel heb je wel zat spulletjes, maar ik zou van een duurder/kappersmerk iets kopen als je het echt dagelijks stijlt.

En ohja een goede styltang kopen, van Chi bijvoorbeeld die beschadigd je haar minder maar is wel duur.

Biosilk, goed voor je haar en ruikt lekker!

heat protect gebruiken, bijv. van Andrelon volgensmij. Bij de Kruidvat voor iets van 4 euro.
Het beschermt je haar natuurlijk niet 100%, maar t is wel beter dan niks gebruiken. ;p

Ik gebruik Heat Protect Spray van Syoss;

http://www.pressinformation.be/upload/SYOSS%20HEAT%20PROTECT_Heat-Protect-Styling-%20Spray.png

Ik merk er wel niet veel van, maar ik denk ook niet dat dat de bedoeling is dat je dat merkt? :stuck_out_tongue:

^excuses voor grootte van foto (:

biosilk

deze link:)

ik gebruik het van l’oreal paris erg fijn spul :3