Haarprobleem

Hi!
Ik word gek van mijn haar. Het is namelijk heel erg dun. Het is redelijk lang, ongeveer tot 10-15 cm onder mijn schouders. Maar ik wil graag nog iets langer haar, maar dat gaat niet omdat dat niet mooi is met mijn dunne haar. In laagjes knippen is ook geen optie, dan hou ik onder een paar van die dunne sprieten over. Shampoo’s of andere middeltjes voor dikker haar heb ik geen vertrouwen in. Ook heb ik altijd gespleten haarpunten. Ik stijl het 2x per week, maar dan is het nog dunner en dat is volgens mij de oorzaak van mijn gespleten haarpunten. Maar dat ziet er altijd nog beter uit dan wanneer ik het niet stijl. Ik gebruik wel beschermingsspul natuurlijk, maar dat blijkt niet te helpen.

Ik wil dus iets langer & vooral dikker haar. Dus ik zat te denken aan extensions. Maar ik heb geen flauw idee wat voor extensions. En waar kan ik ze kopen/laten zetten (woon vlakbij Eindhoven). Ik wil natuurlijk wel extensions die zo natuurlijk mogelijk er uit zien. Maar als je extensions hebt, gaat je haar bovenop je hoofd dan niet heel plat zitten omdat je haar veel zwaarder wordt? Of kan je ook extensions laten zetten die helemaal bovenop je hoofd beginnen?

Is het een optie, of moet ik me er maar gewoon bij neerleggen dat ik niet gezegend ben met sterke, lange lokken?

sowiezo stoppen met stijlen als je dikker haar wilt :slightly_smiling_face: verder heb ik geen verstand van extensions! alleen dat ze erg duur zijn (: En zijn trouwens ook webshops die gewoon van die ‘clip extensions’ verkopen dus die kan je er ieder moment in en uit halen…

^ Bedankt voor je reactie! Wordt je haar ook echt dikker als je stopt met stijlen? Want ik heb altijd al dun haar gehad… Clip-ins zijn inderdaad ook een optie, want die groeien niet uit dus gaan ze denk ik ook langer mee. Maar het mag van mij ook best wel wat kosten hoor. Kwaliteit vind ik het belangrijkste en dat ze er natuurlijk uitzien. (:

oeps, dubbel :blush:

Wow! Zo lang haar? Ik heb ook dun haar en het is of lijkt voller omdat km het nu korter heb. Schouderlengte, maar stop eens met stijlen en kijk na een tijdje of het verschil maakt! Of stijl het maar 1x. Van extensions heb ik geen ene informatieve snars te zeggen. X

^ In de vakantie bijvoorbeeld stijl ik mijn haar bijna nooit en dan veranderd er niets. Het afknippen zou idd wel verschil maken. Maar ik wil zo graag lang haar, haha! :slightly_smiling_face:

Pff geen idee eigenlijk…
Ik laat steeds die dunne slierten bijknippen en dan laat ik het bijgroeien, en steeds wordt het weer 'n stukje langer. Nu heb ik mijn haar tot aan, tja, zeg maar die twee kuiltjes in je onderrug. Werkt dat dan niet bij jou?

ik heb juist heel dik haar :stuck_out_tongue: kort haar staat totaal niet bij me

Oké… Ik wil ook heel graag lang haar, maar dit vind ik nu ik het heb ook heel leuk staan. Ik zou gewoon een gokje wagen, naar de kapper gaan met een plaatje van internet of tijdschrift en zeg dat je je haar zo wil. Misschien halflang? X

ik zou hulp aan een kapper vragen, die weten het het beste denk ik. In ieder geval moet je stoppen met stijlen, daarvan gaat je haar namelijk dood. Dan breekt het af en heb je dus minder haar onderaan. Ik heb hetzelfde gehad.

oke, als je extensions wil, koop dat flip-in extension, die zijn goedkoper, groeien niet uit, en je kunt ze makkelijk wassen. je moet ze elke avond uitdoen. het is zeg maar een band waar het haar aan zit (deze band zie je niet) als je ze goed verzorgt, doe je er veel langer mee dan met gewone extensions. (dit heb ik allemaal gehoord van de kapper) :slightly_smiling_face:

Even een toevoeging over die extensions: niet wassen met shampoo! Shampoo is bedoeld om overtollige oliën en stylingproducten uit het haar te wassen, en extensions hebben dat niet. Met een conditioner krijg je ze net zo goed schoon en mooi. Mijn vriendin wast haar extensions met shampoo, en ze zijn nu hartstikke dor en droog.

vriendin van mij heeft extentions ,die van haar kostten wel 80 euro maar zien er echt niet fake uit! een ander meisje van men klas heeft er van 30 euro en die zijn echt helemaal fake! ik woon in belgië en zij kochtten ze in brussel, dus kweet niet waar je dat in nederland kan kopen sorry

Bedankt voor jullie reacties! Ik kan ze denk ik het beste gewoon in de winkel kopen, ookal zijn ze op internet goedkoper. In de winkel kan ik de kleur zien en waarschijnlijk ook advies krijgen en kijken of het mooi is bij mijn haar. Toch?