Haarprobleem

Heeeeeeello.
Ik ga morgen naar de kapper en ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet doen.
Ik wil graag verdunnen&verven&knippen.

Ik zou eerst permanent golven doen, maar ik heb niet echt heel lang haar dus als ik dat zou gaan doen zou me haren heel wat korter lijken…
Weten jullie misschien hoe ik het zal knippen? Ik wil het wel lang houden.

En trouwens, ik heb gehoord dat verdunnen slecht voor je haar is. Is dat zo?

Hier een paar foto’s.
http://img201.imageshack.us/i/100427165328.jpg/
&
http://img832.imageshack.us/i/hahaxx.png/

Ik kan niet echt oordelen zonder foto eigenlijk.

foto zou handig zijn inderdaad

O ik zoek wel even een foto :astonished:

Beter?

jij hebt echt mooi haar! :open_mouth:
maar als je t saai vind zou ik indd wat meer laagjes laten knippen, en voor kleur misschien een mooie bruin-achtige kleur?

Haha bedankt, ik vind het niet saaai maar ik kan er bijna niks mee, ik heb best dik haar want als ik van de douche kom is het BOEM. echt heeel dik.

tsja qua knippen zou ik de kapster om raad vragen, als je een goede hebt weet ze het beste voor jouw haartype. Wat ik met jouw haar niet zou doen is verven, jehebt vrij donker haar, zonde toch? Als je het wil laten verven zou k hooguit leuke gekleurde punten doen ofzo… Maargoed het is je eigen haar natuurlijk:P

Heb je echt dik haar? Want het ziet er niet dik uit namelijk.
Ik heb zelf heel dik haar en krullen, maar ik heb mijn haar ook een paar keer laten uitdunnen en dat is niet slecht voor je haar hoor… (als je dat bedoeld met verdunnen)
Je zou het in laagjes kunnen laten knippen? En rond laten knippen? Zodat je toch nog lang haar kan houden maar wel verschillende lengtes.
Eigenlijk is jouw haar juist ideaal om te laten knippen. :stuck_out_tongue:
En met verven, tsja, ik zeg alleen en dat is vooral als je dik haar heb, verf maakt je haar best stug en ik had zelf last van veel klitten.
Maar qua kleur verf moet je zelf weten wat jij mooi vind natuurlijk.

Eh, jouw haar is gewoon naja… dun/‘normaal’ (want tsja, wat is normaal)? Tenminste dat is wat ik zie op de foto’s. Dus uitdunnen zou ik echt niet doen, al helemaal niet als het alleen maar is als je uit de douche komt. Maar, je zou een lichtere tint kunnen doen en laagjes laten knippen.

ik zou het zwart laten, je bent nog jong en verven vind ik meestal met zwart haar en wat ‘knullig’ uitzien.

verven+uitdunnen+permanent in zetten gaat idd niet al te best zijn voor je haar…

gewoon laagjes en V-vorm laten knippen
heb ik ook en mijn haar is echt heeeeeeeeeeeeel dik, ik heb niemand gezien met dikker haar geloof ik x’]

laagjes hielp bij mij en de v-vorm vond ik het leukst.

Highlights.

afscheren.

beste tip (y)

Ik weet dat ik zelf ook wel wat botte reacties plaats die mensen irritant vinden, maar wat jij nu doet is echt gewoon onzin :3

Maar oke, ik zou het niet verven, want je bent nogal getint, en ik vind dan dat donker haar het beste past. Opzich zou je het ook donkerbruin kunnen doen, maar zwart is mooi.
En je haar ziet er niet zo dik uit, en als je het dan gaat verdunnen gaat al je volume weg en krijg je sluik, plat haar. Echter weet ik natuurlijk hoe je haar in het echt valt.
Oh, en laagjes en een V vorm kan nooit kwaad.

Het kan mij niet boeien wat jij vindt! :grinning:

Beetje dollen op zijn tijd moet kunnen.

Wat bedoel je eigenlijk met verdunnen?
Uitdunnen of met chemische troepjes?

Het hoeft je ook niet te boeien? ik zeg m’n mening maar :grinning::D.
&Ik bedoelde uitdunnen