Haarmodellen gezocht! Dringend!

Hallo Dames.

Ik zit in mijn laatste jaar van mijn kappersopleiding en ben dringend op zoek naar modellen voor mijn examens…

Let op, ik ben op zoek naar de volgende modellen!

• Model die tijd heeft om op maandagochtend het haar op te steken,
    (Haarlengte moet min. 25 en max. 35 cm zijn).

• Knipmodel man & vrouw
    (haarlengte vrouw tussen 11 en 25cm)
    (haarlengte man, bovenpartij min 7.cm en achter min. 3cm)

• Permanentmodel voor mijn eindexamen in juni!!
    (Haarlengte tussen de 7 en 20 cm)

Verder train ik elke week op mijn werkplek, en als het je leuk lijkt om wel eens als model te zitten. Dan kan je me een note sturen.

Waar is het?

In amsterdam bij mij op school of werkplek

Voor meer vragen mail me!

misschien is het handig om even te melden waar het is!

Komende maandagochtend, of gewoon een maandagochtend? Vergoed je reiskosten?

oh dit is wel leuk, maar ik weet niet of mijn haar lang genoeg is :’’).
want mijn haar komt maar tot m’n kin haha.

zie dit maar als een upje (:

Mijn haar is op zich lang genoeg maar ik heb wel een pony, dus dat deel dan weer niet. Is dat erg?

Ik woon in amsterdam. :grinning:
moet alleen ff mijn haarlengte opmeten:) ben je goed in permanten? want ik wil het al heel erg lang, maar ben bang dat ik kleine poedel krulletjes krijg :stuck_out_tongue: hihi

Oo lijkt me leuk, maar woon alleen te ver weg :frowning_face:

@Sanneee17, dan moet je een grove permanent nemen. :wink:

Heb gehoord dat die ook raar kan uitvallen, daarom twijfel ik.

Ik kan je aanraden helemaal geen permanent te nemen. Je haar gaat echt kapot en vaak valt het niet zo als jij wil. Kortom, het valt altijd tegen.

bij permanent is de diktste wikkel ongeveer zo dik als je vinger, dus doe daar je haar om heen en kijk wat het word:P.

Nou als je bij me op school komt is het in amsterdam weersperplein.
Als je op mijn werkplek komt dan is het in amsterdam west

VOor het opsteken gewoon een maandag… maar liefst wel zo snel mogelijk…

En ik vergoed geen reiskosten , sorry.

Jammer, maar als je je puntjes geknipt wilt hebben, let me know:D

Ja ik kan goed permanenten, vandaar dat ik me eindexamen wil doen:D we kunnen voor de examen, even face to face bespreken… wat je precies wilt hebben.:grinning:

HELLPP!:stuck_out_tongue:

Welke maandag is dat?? Want dan kan ik denk ik wel, van mij mag je alle3 doen maar ik wel eerst even “vertrouwen” hebben voor je gaat knippen. Mijn haar is te vaak verpest.

Ik kan op maandag voor opsteken?
Mijn school zit ook op het weesperplein en ik heb komende maandag vrij, daarna 1 les op maandag steeds.

Als ik een lage staart indoe is de staart zo’n 30cm, is dat goed?

Ik denk dat jij dan wel een geschikte haarlengte heb, als je zou kunnen morgen, dan kan ik het opmeten, ga ik een kapseltje doen, en dan kunnen we het daarna nog een paar x doen, en als je dan ook kan voor me examen in juni… het is beter dat ik dan 1 model waarop ik oefen en gebruik als examenmodel. Lijkt dat je wat?

ik ben zelf heel voorzichtig met het knippen, bij het knippen gaan we het eerst bespreken zodat je ook tevreden bent met eindresultaat…
anders stuur me even je email adres in een prive bericht.