haarmaskers

heej…
ik heb ff iets te vragen. ik ga vanavond ff een gezellig met mijn zus een maskertje doen. maar het probleem is dat wij die nu niet hebben en heb niet zin om naar de stad te gaan. weten jullie miss nog wat heb al gezocht op internet maar ik heb geen advocado enzo… help me pleas… geef wel een reactie terug.ben nieuwsgierig dus reageer ff. trouwens ik heb gister een maskertje op gedaan voor mijn gezicht twee eetlepes yoghurt en dan een eetlepel honing. als je van die harde honing hebt. doe het dan in de magnetron 5 sec en je heb warme honing. doe het bij de yoghurt roeren en het was egt super lekker.!! moet je maar ff proberen
reageer pleass. … xx

help me!! reageer ff

volgens mij staat er op girlscene wel wat over maskers.

ja… maar daar staat aalleen maar over zeezout ofzo…:stuck_out_tongue:

http://www.girlscene.nl/beauty/haar/2007/januari/277910
maar heb je het nou over haarmaskers of niet?

dankje maar wij hebben geen olijfolie!!!::grinning:

Ik zal even voor je zoeken =D

je kunt het ook wel met andere olie doen (:

alvast bedankt haha:P

welke olien??

http://www.style-remains.nl/haarmaskers.htm
is dat wat?

Prak een banaan, meng er een ei, 2 el honing en 3 eetlepels melk.
Masseer door het haar en laat het 15 minuten intrekken. Was het uit met een milde shampoo (eerst shampoo aanbrengen voordat je water toevoegd).

Kan deze wel?

haha bedankt maar … wij hebben geen olie en geen banaan enzo :smirk:

alleen de banaan nog:P

Dan kan je beter maar boodschappen doen :stuck_out_tongue:
En deze dan :

Haar glanzend en sterk maken:
Benodigdheden:
Een kiwi, een ei, bier.
Bereidingswijze:
Snij een kiwi in stukjes, mix een ei door elkaar, en doe er vervolgens wat bier bij.
Laat dit 5 á 10 min. zitten, en spoel het daarna goed uit.

haha geen zin in :stuck_out_tongue: maar wie weet ik heb nog een hele middag

Kan je deze niet maken dan?

Haar glanzend en sterk maken:
Benodigdheden:
Een kiwi, een ei, bier.
Bereidingswijze:
Snij een kiwi in stukjes, mix een ei door elkaar, en doe er vervolgens wat bier bij.
Laat dit 5 á 10 min. zitten, en spoel het daarna goed uit.

alles wat jullie zeggen daar heb ik wel fruit voor nodig en dat hebben we niet en ik mag niet van mijn moeder aan bier zitten en dat hebben we trouwens niet eens x

Daarom zeg ik dan kan je beter boodschappen doen. Je moet wel alle dingen hebben anders gaat het niet… Of gewoon olie in je haar doen en daarna uitwassen.

ja ik kijk wel even
weet iemand anders nog iets?