Haarmaskers

Hai, ik zoek een fijn haarmasker.

1.Welk haarmasker gebruik jij (welk merk, voor welk type haar en hoe duur is het enz.)?
2.Waarvoor is het, wat wordt er beloofd?
3.Werkt het goed?

x S.

Ik vond het haarmasker van Fruity Vitals van de Trekpleister erg goed :slightly_smiling_face:
Hij ruikt ook erg lekker.
Hij is voor droog en beschadigd haar.
Er is ook 1tje voor geverft haar.
Zodra mn haarmasker van Yves Rocher op is, wil ik die Fruity Vitals weer halen :slightly_smiling_face:

UP!

Haaaii!
Ik heb zo´n pot haarmasker van de etos (huismerk)
Hij is ongeveer 3, 4 of 5 euro!
En is voor droog of beschadigd haar er is ook 1 voor geverft haar de kleur van die pot is wit/grijs en de kleur van de pot die ik heb is roze/rood.
Hij werkt wel!
Je haar wordt lekker zacht en ruikt heerlijk.
Je moet hem gewoon na het douchen in je haar smeren en dan na 5 tot 10 minuten goed uitspoelen!

Verder staat er op de pot dat het helpt te beschermen tegen schadelijke stoffen van buiten af en het geeft een mooie glans.

Ik vind dat deze haarmaskergoed werkt en niet zo duur is, hij ruikt naar amandal… je mot er van houden, maar ik dacht ik zeg het maar even! ; )

Succes! xx

Rituals Its A Wrap Haarmasker. Kost wel wat, maar hij is super! Hij ruikt lekker, zorgt voor glans… hij is 10 euro voor 200ml maar is dat zeker wel waard… :drooling_face:

dankje wel meisjes, maar zijn er niet meer mensen met haarmaskers? haha ik ben benieuwd.

Ik gebruik Andrélon Anti-Haarbreuk masker, ruikt super lekker en je krijgt er mooi zacht haar van. Kost ongeveer ¤3,99 of ¤4,99.

Die van andrelon werkt idd!

over die van andrelon heb ik idd al wat vaker gehoord. Lijkt me ook wel fijn!

ik heb er 1 van keune voor zeer droog/beschadigd haar. die werkt heel goed en kost bij een kappersgroothandel ongeveer 8 euro, weet het niet precies meer.

ik heb van nivea, protein repair, ruikt naar wasmiddel :stuck_out_tongue: helpt wel supergoed!! echt heeel zacht wordt je haar ervan en het is ook makkelijk doorkambaar het kost 5 euro

dankjee!!

ik heb er een van de kruidvat eigen merk, helemaal niet duur!
en werkt echt super! geen pluizen meer, en mn haar voelt gezonder aan! :slightly_smiling_face:

Ik gebruik van Nivea, heb de pot met oranje deksel en roze deksel, 5 euro per pot werkt super :slightly_smiling_face:

kheb een speciale behandeling vor m haarxD:
-ksmeer er voor ik ga slapen in de punten en van boven haarmasker in van kruidvat eigenmerk…
-al het haar waar nog niks op zit smeer ik in met bodylotion/milk.
-hier gaak mee slapen-.-
de volgende ochtend wassen (shampoo+cremespoeling) en het glanst en het is zacht!(en het is supergoedkoop:D)

ik heb altijd van die zakjes
werken perfect
zijn vaak 1 a 2 euro
is voor eenmalig gebruik
maar er zit ook meteen serum bij om erna nog in je haar te smeren
me haar glanst, is gezond en dat zie je ook
had altijd heel droog haar tot ik deze ging gebruiken

voorbeeldje van 1 van de 4 soorten die ze hebben.

http://www.drogisterij.net/producten/129x129/152426.jpg

Up! Ik wil een haarmaskerpot halen en ben best bereid om er wat geld voor uit te geven. Mijn haar is nu beschadigt en droog en futloos, welke raden jullie me het meest aan?
Ohja en het breekt ook heel snel! Erg slecht dus

Ik heb ook een pot gehad. Ik kom zo snel alleen even niet meer op de naam…
Ik vond het heel fijn, alleen gebruilk nu (na 2x een pot te hebben gekocht) gewone cremespoeling. Is wat voordeliger, en ik merk niet echt superveel verschil.

Ik heb een haarmasker van Guhl. Het heet ‘zuiver en oplevend haarmasker’. Echt heel lekker masker en doet wat ie belooft.

l’Oreal Elvive Re-nutrition. Gekocht bij de 2 voor 4,-actie. Woehoee.
Mijn haar wordt er lekker zacht en levendig van. :grin: