Haarmaskers - Aanraders?

Ik heb krullend haar, tot op ongeveer mijn schouders en het pluist best wel snel. Ook zien mijn haarpunten er soms nogal gespleten uit. Ik wil dus graag 1-2 keer in de week een haarmasker gaan gebruiken. Weet iemand een goed masker voor mij? Wat zijn aanraders?

ehm ik zou in de drogist kijken wat voor haar maskers ze daar hebben! en kijken welke het beste bij jou past. dus gewoon wat maskers uitproberen!

Andrélon heeft heel vee haarmaskers voor heel veel verschillende soorten haar. Volgens mij ook iets als ‘perfecte krul’. Maar weet het niet, je kunt het best om advies vragen bij de kapper. Ik gebruik zelf een haarmasker van andrélon met ‘care & repair’. Die is wel oké.

Ik heb gebruik er 1 van het eigen merk van kruidvat, met zo’n fruitluchtje eraan. Hij is oranje en voor anti-frizz.

Werkt super :slightly_smiling_face: De shampoo en conditioner ervan zijn ook lekkerder, maar ik vind er 1 van dove beter… een blauw met witte voor sterk beschadigd haar ofzo. Zorgt ervoor dat mn haar echt perfect zit. Hij is op, heb 1x met iets anders gewassen en ik merk het meteen.

ik gebruik m van dove, eerst de blauwe voor beschadigd haar , en nu de goud met witte, echt een aanrader! :slightly_smiling_face:

Die van de Body Shop Rainforest Collection :slightly_smiling_face:

hier zijn al zoveel topics over.

Sorry, wist ik niet!

Bedankt allemaal, ik ga zo snel mogelijk naar de winkel!

Ha, die heb ik laatst ook gekocht. Ik vond hem alleen heel erg tegenvallen, je haar word er heel snel vet van voor mijn gevoel.

dove care en repair.

henna gebruiken! Echt, het doet wonderen voor je haar.

Die van l’Oreal, van die repair lijn is heel chill, die witte met rode dop!

Up, heb dit nodig. Weet iemand een goed masker voor beschadigd haar dat écht goed werkt?

Ik ben voorstander van het kokosolie masker :slight_smile:

En ohja, welke is het beste: Gliss kur, Elvive of Dove? :p.

^ elvive gebruik ik zelf, die is echt heel fijn ;p

Oké, ik zie net dat ik een hele tijd geleden exact hetzelfde heb geplaatst. :stuck_out_tongue:

Hahaha wie weet heb je er dan zelf ook nog wel wat aan ^^ :slightly_smiling_face: