Haarmasker

Hey,

ik ben hier vrij nieuw … Maar ik helemaal fan van de fijne artikels en blogs die ik hier regelmatig lees. Ik heb zelf vrij lang haar wat ik regelmatig krul, het nadeel is dat men haar hierdoor splitst… Heeft iemand tips om dit te vermijden? Of iemand die goeie producten weet??
Thx!!

hittebeschermende spray (:

Dat sowieso!
En ik gebruik natuurlijke producten (shampoo, conditioner en haarmasker) van De Tuinen wat beter is voor je haar en ik merk echt serieus verschil!

En waar kan ik die producten van De Tuinen vinden? :slightly_smiling_face: Zou van de body shop ook goed zijn? Ik gebruik eigenlijk nooit een haarmasker omdat ik altijd dacht dat dat je haar sneller vettig maakte … Mss moet ik er toch eens één proberen :slightly_smiling_face:

@ lovelyhoney: Bedoel je met die hittebeschermende spray iets tegen UV stralen, want dat heb ik hier wel in mijn kast ergens staan :stuck_out_tongue: x

Die producten kan je vinden in De Tuinen haha xD
Ik weet niet waar je woont maar anders kijk je even op de site? of typ bij google De Tuinen in, daar kan je vast wel vinden waar die ergens in je buurt zit (:

Die spray staat als het goed is wel op of je het ook tegen fohnen/stijlen/krullen kan gebruiken.
De Tuinen is gewoon een winkel, ik weet niet waar je woont…? Snap ik wel als je het niet wil zeggen maar ik geloof dat ze het in best veel steden hebben.
Body shop weet ik niet, ik weet wel dat ze daar lekkere producten hebben maar ik weet niet of het natuurlijk is…

Ow… Ik ben van Antwerpen … Nog nooit van die winkel gehoord maar zal hem even opzoeken hoor! Bedankt voor jullie reacities! xxx

the body shop heeft wel een lijn met ‘goede’ ingrediënten, (maar koop de shampoo niet, die schuimt voor geen meter) misschien kan je wel eens kijken in de tuinen (of essenza, belgische variant) naar de yes to carrots/cucumbers/tomatoes lijn, daar ben ik wel tevreden over.

Idd, Essenza! Ik was er deze week, en ik dacht echt dat ik in een De Tuinen liep!

Mijn haar heeft heel veel voordeel bij de Yes To Tomatoes shampoo die ze daar verkopen. Ik heb wel gelezen dat de Yes To Carrots wel parabenen ofzo bevat, ik ben er nog niet helemaal uit wat dat is, maar mensen die er veel vanaf weten mijden dat… xD (idem met cones & SLS, maar die zitten ook niet in de Yes To Carrots!)

^parabenen kunnen je hoofdhuid irriteren, dus mensen met een gevoelige hoofdhuid (en gezondheidfreaks :d) mijden parabenen. Maar als het in een conditioner of haarmasker zit kan het niet veel kwaad want die gebruik je enkel op de haarlengte en niet de hoofdhuid zelf.

shampoo hoeft ook helemaal niet te schuimen om zn werking te doen, dat geschuim hebben ze gedaan voor de consument :wink:

Maar ik vind yes to carrots erg fijn en het masker van henna plus; moet je even googlen bij beautygloss.nl :wink:

natuurlijke shampoo schuimt juist niet, omdat er geen SLS in zit (SLS is wat het maakt schuimen). Is juist goed.
Je kunt natuurlijke shampoo’s laten schuimen door je haar wat natter te houden of er een beetje water bij te doen.
Hoeft op zich niet eens te schuimen om je haar schoon te krijgen.