Haarmasker

Hee!
Ik heb vandaag een pot met haarmasker gekocht (L’Oreal elvive re-nutrition).
Maar eigenlijk is me het niet helemaal duidelijk of je het masker na een conditioner aanbrengt, voor de conditioner of dat je helemaal geen conditioner gebruikt als je het masker gebruikt…
Zou iemand me dat misschien willen uitleggen? ;$
Alvast bedankt ^^

Ik gebruik eigenlijk nooit een conditioner, en ik krijg altijd kei zacht haar na een haarmasker dus dat lijkt me goed, toch? (:

Staat dat niet op de verpakking? Ik gebruik mijn masker altijd na conditioner.

Er staat: “Gelijkmatig verdelen over de lengte van gewassen en handdoekdroog haar”

Ik gebruik dan geen conditioner. Vind het nogal nutteloos om conditioner én masker te gebruiken.

Een conditioner voedt je haar en een masker… voedt je haar alleen dan zitten er meer werkende bestanddelen in dus ik zou geen conditioner gebruiken en masker.

Geen conditioner

Oké allemaal heel erg bedankt! :grin:

Je hoeft inderdaad geen conditioner te gebruiken! Kan wel soms gebruik ik alleen eieren in me haar en dan gebruik ik als nog een conditioner om mijn haar lekker zacht weer te krijgen. Je moet hierin wel de juiste combinatie zien te vinden.
Haarmaskers kopen heb ik ook veel gedaan tot dat onlangs een vriendin van me vertelde dat je ze ook zelf kon maken, stuk goedkoper aangezien ik altijd dure spullen gebruik ( shampoo’s conditioner etc ) Ik merk niet heel veel verschil dus zeker keer aan te raden!
Dit is de website die een vriendin van me gaf over zelf haarmasker maken