Haarmasker zelf maken

Hoi, misschien is dit een beetje een rare vraag, maar ik vroeg me af of je zelf haarmaskers kan maken… als dit topic niet echt mag dan kan er wel een slotje op… bedankt x

ja . google het. je hebt heel veel verschillende soorten !
ik heb het ook een keer geprobeerd en t werkt echt heel goed !
daarna wel met shampoo wassen want t ruikt raar. omdat er gee parfum in zit :slightly_smiling_face: dus het is wel beter.

oke, bedankt!

graag gedaan & goodluck !

Nog een vraagje, ik heb nu een haarmasker gevonden voor droog haar: geprakte banaan met een el. olijfolie, maar hoelang moet je dat laten zitten? :flushed:

15 tot 20 minuten.
ik had die met advocado gemaakt :slightly_smiling_face: :stuck_out_tongue:

Okee! :slightly_smiling_face:

eetlepel olijfolie met 2 eetlepels mayonaise.
ik heb dit een keer geprobeerd, ik was het alleen vergeten te wassen met shampoo. ik spoelde het alleen uit. ik dacht dus: wanneer wordt het nou eens droog? maar het bleef er dus inzitten. mijn vriendinnen hebben het wel eens gedaan (en dan ook goed) en het ging heel goed!

Ik heb nu 1 geprakte banaan met 1 el. olijfolie gedaan, en ik ga het nu even inbrengen, bedankt allemaal. :slightly_smiling_face:

Ik doe dat met enkel olijfolie. Om het effect van de olijfolie te hebben moet je het wel eerder 2 uur laten zitten, minstens. Op mijn blog, prieteprutsjes.blogspot.com, bij een van de eerste berichten heb ik de hele uitleg staan. (ik hoop dat ik het zo mag zetten, heb niet veel zin om alles hier te typen)

^ Kopieren kan ook (: Maar ehm @ lotte is het mooi geworden? (:

@Nadia, ja hoor het heeft wel gewerkt (:

ik vind met mayonaise eigenlijk beter gaan,
gewoon mayonaise met olijfolie.
en het is ook minder werk dan bananen prakken en alles (:

ik doe het soms met olijfolie

in masseren en dan uitspoelen met shampoo en condidioner

^^ écht probeeren
je haar wordt echt SUUPEEER zacht & licht

Ik heb nu een mayo masker in me haar zitten xD
maar kan ik het gewoon met lauw water uit spoelen en dan ben ik klaar? Of moet ik daarna nog shampoo in doen. ( & ook conditioner? )
(:

upje voor mij (:

wil je een wondermiddel?
olijfolie, voor dat je naar bed gaat insmeren, volgende ochtend wassen.
en als je last van roos hebt, doe dan wat azijn in je haar, helpt ook tegen luis.

deep mask, Henna… als je je haar ook wilt kleuren zou ik voor henna gaan, tis wel een mess. maar het helpt.
xx