Haarmasker de hele nacht intrekken

Hoi Allemaal,

Ik heb veel last van droog en pluizig haar, en zag op YouTube dat je je haarmasker zo lang mogelijk in moet laten trekken, ook heb ik gelezen dat sommige hun haarmasker de hele nacht in laten trekken.

Is dit gewoon mogelijk met elk haarmasker, en niet dat je haar ervan uitvalt?

Alvast bedankt!

Ligt eraan wat voor maskertje gebruikt bijvoorbeeld als je een natuurlijke gebruikt dus bijvoorbeeld met honing en banaan. dan kan het absoluut geen kwaad. maar misschien met een haarmasker van de winkeltje wel omdat dat vaak chemisch is.

Eerlijk gezegd heb ik op het moment een van de kruidvat zelf hahaha. Daar zitten volgens mij wel wat chemische ingredi├źnten in ja. Ik zou het echt graag willen uitproberen maar ben zo bang dat mijn haar ervan uitvalt! Hahaha. Bedankt voor de reactie!

Je kan een haar masker wel de hele nacht erin laten zetten maar dat heeft nou niet bepaald nut. Een product heeft altijd een bepaalde hoeveelheid werkstoffen die het haar al gauw opneemt. Als al deze werkstoffen zijn opgenomen heeft het haarmasker dus ook geen functie meer. En ik kan je zo wel vertellen dat de werkstoffen binnen uiterlijk een uur zijn opgenomen dus een masker een 8 uur durende slaappartij in laten trekken heeft niet echt een functie.

Ik heb er 1 van loreal maar dat is niet echt een masker. het heet geloof ik nachtwonder, deze doet het wel echt heel goed!

Verder doe ik het alleen in de punten van mn extentions de hele nacht maar dat is niet echt te vergelijken met haar wat op je hoofd groeit.

Oh die ga ik dan ook maar eens uitproberen, bedankt voor de tip!