Haarlijn+Haaruitval

Hoi,

als ik een (strak) staartje in heb, dan zie je dat aan de rechterkant mijn haarlijn normaal is, maar aan de linkerkant is mijn haarlijn echt heel erg naar achteren, ik heb geen idee hoe, maar daar is dus veel haar uitgevallen :frowning_face:

Herkent iemand dit en weet iemand misschien hoe ik mijn haar daar weer kan terugkrijgen? Alvast dankje!!

Dit mag in het kapseltopic :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-kapseltopic-2-234242.0.html

Ik zal het daar vragen, dankje!

Dat terugtrekken van de haarlijn is normaal een echt jongens (mannen) probleem, maar schijnt ook bij veel (jonge)vrouwen voor te komen. Een van de oorzaken is dat je in verhouding veel mannelijke hormonen heb, en het is vooral het hormoon ‘‘Dihydrotestosteron’’ dat zowel bij mannen alsook bij vrouwen voor haarverlies zorgt. En er zijn maar heel weinig behandel mogeljkheden (voor vrouwen) om hier wat aan te doen.
Alle zogenaamde commerciele producten die bij de drogist en natuurwinkels te koop zijn waarvan beweerd wordt dat het haarverlies kan tegengaan is gelijk aan geld weggooien.

Een dermatoloog kan je meer duidelijkheid verschaffen wat te doen aan haarverlies.

Haaruitval is meestal erfelijk/getriggerd door stress dacht ik, heb je dit altijd al of alleen de laatste tijd?

Slaap je misschien vaker op de linkerkant van je hoofd? :slightly_smiling_face:

Zou best kunnen ja!!

Slotje.