Haarlem?

ik heb eindelijk mijn studie gevonden, en ik besloot al een beetje rond te kijken. nou geven ze deze studie alleen in haarlem en in denhaag.
nou vroeg ik me af (want ik kom zelf uit overijssel), is haarlem wel een leuke stad?
den haag ken ik wel, maar dat leek me vrij duur om te huren.
dus tja, waar kun je zo’n vraag beter stellen dan op een forum met meisjes uit heel het land?

dus, is haarlem een leuke studentenstad, en kun je er voor een redelijke prijs nog een beetje redelijke kamers huren?

Haarlem is een heel leuke stad, maar volgens mij om te wonen vrij duur

Haarlem is een hele leuke stad, maar niet echt een studentenstad en de kamers zijn er wel vrij prijzig ja… Anders moet je kijken op randstadwonen.nl, daar staan veel kamers in Haarlem.

thanks (: x

Haarlem is geweldig <'33

Ben nog maar 1x in haarlem geweest, met de olympische spelen huldiging een paar weken geleden. Toen was het heeeel leuk (de stad zelf ook trouwens :slightly_smiling_face:).

Haarlem is volgens mij wel leuk hoor! Alleen hoe het als studentenstad is weet ik niet… misschien moet je even kijken op de site van die school voor info, of contact opnemen met een student die daar al studeert!!

Ik woon zelf in haarlem, het is egt eeen gewelidige stadd :astonished:

Als ik jou was zou ik een kamer huren in een buitenwijk van Haarlem of Den Haag, dat is altijd goedkoper. (Ik ken de steden niet zo goed maar ongeveer zoiets als in Amsterdam studeren en in Amstelveen op kamers.)

Ik woon in Haarlem en ik vind het zeker een leuke stad. (: Maar ik heb geen idee of het duur is om hier op kamers te gaan.

haarlem is super! heel mooi en gezellig, veel winkels en cafe’s.
maar wonen is er heel erg duur, en kamers over het algemeen ook.
Dus succes met zoeken