Haarkleurprobleem

Ik heb me haar blond geverfd met een spoeling van swarzkopf. Maar dit kreeg een rode gloed. Dus toen heb ik het na 5 weken weer bruin geverfd weer met een spoeling van de etos, dat is nu ongeveer 7 weken geleden maar het word weer oranje. En ik kan het wel weer opnieuw bruin verven maar dadelijk word het weer oranje en daar heb ik echt geen zin meer in! Dus ik wil eerst weten hoe het kan komen, ik styl mijn haar elke dag dus misschien daardoor, of de shampoo die ik gebruik: Garnier. Heeft iemand anders dit ook gehad of weet iemand misschien hoe dit kan komen of wat ik eraan kan doen…??Xx

Oke dat was dus gewoon heel dom van je want iedereen snapt dat dat niet gaat werken.
Ga naar een kapper, die kan je het beste helpen.

:see_no_evil:

Je kan t beste advies aan een kapper vragen. Als het een spoeling is zal het na een paar wasbeurten weer eruit zijn. En anders moet je je haar ontkleuren maar dat zou ik niet doen want dat is ZOOO slecht voor je haar.

Ga naar de kapper

:see_no_evil:

Ja maar dat is het probleem het moest er na 20 wasbeurten uitzijn… mr ik ben allang over de 20 heen…! Maar bedankt…!

:darth:

Topic titel moet meer bevatten dan alleen ‘Help!’

Agree. Het is een onderwerp → Waaaar gaat het over.
:darth: :darth: :darth: :darth: :darth:

Titel aangepast, titel moet duidelijk zijn dus niet alleen het woord ‘help’ bevatten.

eh maar wat is je echte haarkleur dan eigenlijk?;p

:darth:

HAHAHA, al die smileys. Geweldig dit. xD