Haarkleuring

Hey!

Ik zag dat ze bij de kruidvat de Garnier Nutresse (ofzo) in de aanbieding hadden (2 voor 1). Dat is zo’n haarkleuring& ik wil eigenlijk de kleur die donkerblond/bruinachtig is& ik heb van mezelf donkerbruin/zwart achtig haar.
Er staat op de verpakking dat er geen Ammoniak in zit, is het dan veel minder schadelijk?
& iemand ervaring met dit product of weet of dit goed bij mijn haarkleur werkt?

Gaat niet werken.
Je kan niet je haar lichter kleuren zonder het eerst te ontkleuren.

dat gaat zeker niet lukken nee.
maar zonder ammoniak is idd minder schadelijk.

K zeg niet doen gaat niet werken idd

Ik heb mijn haar ook eens met garnier geverft maar als je haarkleur donkerder is dan de kleuring die je gaat kopen is het gwn pure geldverspilling, dat gaat ECHT niet werken. en ookal zit er geen ammoniak in het is alsnog schadelijk voor je gezonde haartjes ^.^

dat ‘onkleuren’ is toch nog schadelijker?

& @fluffypet welke haarkleur heb je& welke ging je doen?
Ik ga denk ik wel gewoon naar de kapper, dan weet ik zeker dat het werkt. ;p

Ja, maar wel noodzakelijk voor hetgene jij wil.
Dus als je 't ooit lichter wil, of dat nu bij de kapper is of niet, zal je haar ontkleurt moeten worden…

Dat ontkleuren heb ik eens gedaan, dat zoiezooooo niet zelf doen echt niet ik heb nu echt heel DOOD,STRO haar gwn niet doen en als je lang haar hebt al helemaal niet dan verpest je je haar echt, maar goed ik had in die tijd zwart haar met gloed. Het werd zomer dus ik dacht wil het wat lichter, dus deed ik er een donkerblond over heen maar er was geen verschil alleen dat me haar meer beschadigt eruit zag ^^ En uhm ik besloot het dus te ontkleuren met die van Garnier toen werd het oranje (stro haar) en later besloot ik het niet met te ontkleuren want als ik me haar waste was het heeel breekbaar. Wat het normaal niet was want heb heel dik haar. Maar toen deed ik er een lichtbruin overheen en werd met haar de kleur die ik wou. Maar het punt is je kan het opzich wel ontkleuren en dan gwn de kleur die je wilt erover heen doen maar het ding is je haar is gwn stro/dood. Echt heel vies voelt het aan ik heb er echt spijt van ik ben ook geen pro in verven dus ging het zoiezo fout, ik had de kleur die ik wou maar tenkoste van me mooie haartjes :frowning_face:

Achhhhh! Dat is echt heel zonde van je haar =o! Ik hoop wel voor je dat het ooit een beetje kan herstellen met al die care&repair dingetjes ;o

Ik heb ook best dik haar, nu durf ik er zeker niks meer mee te doen alleen bij de kapper misschien …

Kappers doen het wel goed, ik had me haar namelijk zo verpest dat de kapper me heel goed advies gaf wat echt werkte, me haar ziet er al veel beter uit + ik draag extensions XD maar het probleem bij was, ik ben namelijk heel koppig en denk dat ik alles zelf dus had geen zin om naar de kapper te gaan. Maar op een gegeven moment had ik me haar zo verpest dat ik dacht nu moet ik echt naar de kapper en die maakte me haar wel weer mooi. Plus dit was in het begin toen ik begon met haarverfen, de eerste keer mislukte heel erg bij mij maar me lieve kapper fixte het weer. :slightly_smiling_face:

Als je t lichter wilt, en je wilt t heel graag, kan je beter gewoon een keertje langs de kapper gaan.
Die zorgen in een paar behandelingen dat je die kleur hebt, en dan geven ze je ook verzorgings advies.

Ahh, maar je hebt er dus wel wat van geleerd ;o
Nu ben ik eigenlyk wel benieuwd naar je haar geworden ;p

ik zou je haar niet verven als ik jou was, ik heb het 2 weken geleden gedaan, highlights, gekocht bij de kruidvat, alleen de highlights zijn mooi maar ik heb enorm last van haaruitval! niet dat ik kalend ben ofzo, maar als ik mijn haar kam zitten er gelijk stuk of 15 haren in me borstel of als ik er met mijn hand doorheen ga… iemand tips? want ben beetje bang nu.

Die highlights heb ik ook eens geprobeerd!
Bij mij was het resultaat juist oranje ipv bruin maar er was voorderest niks gebeurt. Je kan miss beter bij de kapper ofzo vragen voor producten of advies?