Haarkleuring etos?????

hey meiden,

ik ben van plan om mijn haren te verven, ik wil het espressobruin of chocolade bruin hebben. In ieder geval donker dus. Ik weet niet welke merk ik moet nemen
welke merken vinden jullie goed en hebben jullie ervaring met etos eigenmerk haarkleuring?:face_with_raised_eyebrow:

Nee wel Kruidvat en die’s wel goed

Ik heb die van Loréal gebruikt, colerpulse ofzoiets? en dan in ‘t zwart! Die deed het bij mij goed maar die is er wel na ongeveer 10 x wassen uit bij donker haar :’) Voor de rest heb ik geen idee, sorry!

Omg Colorpulse. Geen goede ervaringen mee, ik had paars ofzo, en die ging er niet meer uit o__0

Toen moest ik een jaar wachten, tot het was verkleurd en uitgegroeid. :expressionless:

Ik heb vaak mn haar geverfd met die van de kruidvat, beviel me prima.

Ja ik heb het wellis gehad maar dan licht blond Van de etos ik vind het wel goed.
En k Gebruik nu voortaan Excellence van Loreal. Die is ook heel goed.
Maar nu kan ik me haar niet verven heb Weave hair in

Ik zou het gewoon bij de kapper doen! Misschien een beetje prijzig, maar dan weet je zeker dat het goed is :wink:

ik heb eerst geprobeerd mijn haar te kleuren met zo’n pakje vab zwartskof ofsowiets:P
het leek goed te gaan totdat mijn haar er met plukken leek uit te komen :expressionless:
ik mocht het toen bij de kapper laten doen (A) maar dat vind ik eigenlijk te duur…
ik zou het gewoon proberen, hoe duur isdie van de etos?
bij de kapper was t bij mij 60 euro… dus je bent zowiezo veeeel goedkoper uit

etos is rond de 6 euro volgens mij

Die van de Hema is ook goed!

Ik gebruik ‘LIVE COLOUR’ van Schwarzkopf, héél erg goed, ziet er heel natuurlijk uit, niet al te duur (8¤) en blijft écht lang zitten… :slightly_smiling_face:

Ik zou t bij de kapper laten doen, dan weet je tenminste dat het echt goed gaat, dat de kleur overal gelijk is en dat t netjes gebeurd. Zo veel duurder is het niet eens :slightly_smiling_face:

De Hema heeft goede haarkleuringen

ik wil het misschien lichter maken maar kan dat met haarverf uit een pakje?
ik heb nu donkerblond tot lichtbruin haar

etos merk haarkleuring vind ik prima heb nu zelf ook warm chocolade bruin