hoi ik wil erg graag mijn haar laten peramnenten maar ik heb ook mijn haar gevrft weet iemand als dat erg is & hoeveel weken er tusse moet zitten ?
Hey ,
Als je je haren al geverfd hebt , dat is zowiezo kei slecht voor je haren en permanenten ook , zou dr zeker 2 maandjes tusse laten zitte voordat je er een permanentje op zet.
Hallo,
ik heb aantal weken geleden ook een permanentje laten zetten. maar haar was altijd superzacht en vond het ook niet erg als het wat ‘stugger’ zou worden. helaas hield die permanent niet lang bij mij en was het binnen een aantal dagen weer stijl en (helaas voor mij) ook weer heel erg zacht. ik merkte er dus niet echt veel van dat mijn haar ineens superbeschadigd was.
gister heb ik het overnieuw laten doen en nu maar hopen dat het dit keer beter blijft zitten
okee, maar heb je je haar ook geverft dn?
verven en permanenten is allebei superslecht, en als je het vlak na elkaar doet gaat je haar echt kapot!
Je moet zeker 6 weken wachten…
ik heb laats ook mijn haar laten permanenten en 2 weken daarna geverft, het permanent blijft er bij mij ongeveer 7 maanden 8 maanden in zitten, en maar haar is nog steeds heel gezond
oke; ja het ziet er ook egt mooi uit ! heb je gewoon kleine rollers of heb je iets grotere gehad?
Volgens mij kun je het als je best kwetsbaar haar hebt beter niet doen als het best dik is en niet erg uitgedroogd door de kleuring kun je het na een poosje denk ik wel doen… en anders kun je het altijd aan de kapper vragen.
Ik heb permanent in mijn haar nu splijten mn punten wel sneller dus ik ga het echt niet verven maar ben ook wel tevrede met mijn eigen kleur.
Bij mij was mn haar helemaal dood…En dr zat best nog veel tijd tussen…
kleine en grote rollers door elkaar
je haar is echt heel mooi! zo wil ik het ook, alleen ik heb het heel vaak geverft, je zei dat je het ook had geverft, maar gaat het dan niet pluizen of gaat het bol staan?
Het kan wel, maar het ligt ook heel erg aan je eigen haar.
Is het al poreus? heb je dun haar? enz enz
Maar het is aan de kapper om je goed te adviseren.
Je kan ook beter wat producten bij je kapper kopen om je haar goed te verzorgen.
Dus gewoon een goede shampoo, conditioner en haarmasker halen.
Als het mogelijk is kan je trouwens het beste een kleurspoelng halen ipv verf.
Sowieso 2 weken wachten, maar als je een beetje gevoelig haar hebt of als het al niet helemaal gezond is zou ik het niet doen… Ik heb zelf al een jaar of 3/4 permanent en ondertussen ook wel is geverfd(alleen highlights niet helemaal), maar mijn haar is nu echt droog en beschadigd dus ga ook niet meer permanenten! Pas in de zomer weer highlights erin doen!