Haarkleur

Ik heb me haar laatst bruin geverfd maar dat pakte verkeerd uit, het werd zwart en de onderkant bruin echt heel vaag en het was heel lelijk dus ik ben naar de kapper geweest die heeft de onderkant donkerbruin geverfd. maar ik wou het dus weer lichter dus ik heb met anti roos shampoo paar keer gewassen nu is de onderkant weer licht geworden maar dat zwarte bij mn pony wil er niet uit, kan ik niet gewoon een verpakking bruin erover heen doen of werkt dat niet? of ik doe highlights, ik wil het zo graag weer lichter, nu is de helft van me haar middenbruin en bij me pony bijna zwart…

je kan het opnieuw verfen, is alleen niet goed voor je haar omdat je het pas geleden ook al heb geverft… maar als je bijvoorbeeld weer middenbruin wil… moet je lichtbruin nemen. want nu je donkerbruin heb pakt het de kleur niet meer goed…
beetje onduidelijke uitleg…

en anders zit er niks anders op dan wachten tot het er weer uitgroeit…

Volgens mij kun je het dan beter ontkleuren in plaats van nieuwe verf erover heen doen. De kans is vrij groot dat dat toch niet zou pakken.

ik zou het laten uitgroeien; het duurt wat langer,
maar het is beter voor je haar dan het elke keer verven.

laat het toch bij de kapper doen. Als je het zelf doet en het mislukt, dat ziet er altijd zo falend uit :c

Inderdaad gewoon laten uitgroeien, of binnen enkele maanden (enfin, twee/drie of zo) naar de kapper gaan en het daar laten doen. Die verf is natuurlijk beter dan verf uit een doosje (beter als in ‘beter effect’, niet als in ‘gezonder’ natuurlijk).

Anti roos shampoo is sowieso superslecht, daar maak je het niet beter mee. Ga naar de kapper en kijk wat er te redden valt, niet zelf nog meer gaan experimenteren in ieder geval.

de kapper kon niet ontkleuren dat mocht niet meer ofzo! ;o

Nou dan blijf je er volgens mij gewoon beter van af in de plaats van chemisch spul in te doen, laat het uitgroeien ofzo, het ziet er vast niet zo erg uit?

als ik lichtbruin koop en eroverheen doe word het dn niet een rare kleur? want de kapper zei dat licht niet over donker ging:O

jaa kan ook laten uitgroeien maar dat wou ik liever doen met een kleur die eroplijkt maja zit niks anders op dan…

ik heb trouwens blond haar van mezelf :stuck_out_tongue:

nou ik heb van mezelf zwart haar xD dus als ik een bepaalde tint wil dan moet ik sowieso een paar tinten lichter dan die kleur… je kan toch beter teruggaan naar de kapper voor advies… straks maken wij het alleen maar erger xD