Haarkleur!

hee meiden! vast stomme vraag maar ik wil binnekort mijn haar kleuren. Nu ben ik van mezelf echt heel erg blond, bijna wit zelfs maar ik zou graag voor de herfst donkerder willen. Nu dacht ik zelf aan donkerblond-lichtbruinig MAAR… hoe kan je op voorhand weten of een haarkleur je wel zal staan? ik weet dat je van die sites hebt zoals taaz maar ik vind dat er altijd nogal nep uitzien… weet iemand een goeie manier hoe je kan weten of je met een bepaalde haarkleur zal staan? (zonder het direct te verven obviously.)

Semispoeling? ^^

wat is dat?

Dan blijft de kleur ongeveer één week in je haar zitten xD

ik denk dat het sowieso beter is om je haar te kleuren met een kleurspoeling. Die was je er uit, kun je er gewoon weer in doen (misschien andere kleurtjes proberen). Een vriendin van mij heeft haar haar geverfd toen ze 13 was (nu is ze 16) en ze moet het elke 3 weken bijverven… ontzettend irritant én duur…

Voor kleuren die het best bij je staan kun je bij kapper vragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

ooh dat lijkt me ideaal! is het een bepaald soort haarverf en zo ja welk merk en waar kan je die halen?

Euhh
Wij hebben zo’n winkel in het dorp waar ze die dingen verkopen…
Ook normale permanente spoelingen enzo…