Haarkleur

Helppp,ik heb mn haren laten verfe bij een kapper,eerst heb ik mn hare blondeerd,maar nu heb ik voorkant middenbruin rood beetje zwart,en achterkant ook weer anders.nou is mn vraag als ik eroverheen lichtbruin verf zal dan overal ongeveer lichtbruin worden?

Als je je haar laat verven hangt het kleur af van je natuurlijke haarkleur. Als je dus verft over verf hangt het kleur af van de kleur die eronder zit. Dus wat het gaat worden kan je niet echt weten. Dat kan je namelijk nooit helemaal.
Dit helpt je waarschijnlijk niet zo veel, maar je kan het pas echt weten eens je het geverft hebt.

Ja dat klopt,maar ikheb gistere nog late blonderen en geverft,als ik nu laat verfe wordt mn hare nog erg beschadigd maar ikwil foto zetten hoe moet ikdat doen

Zo… Sorry dat ik het zeg, maar alsjeblieft… Werk aan je Nederlands… Lezen met dyslexie is al moeilijk genoeg…

Dit soort vragen horen trouwens thuis in het Grote Haarverf topic. Losse topics zijn onnodig en zorgen er voor dat het forum zijn overzicht verliest.

Ik snap je verhaal niet… Je hebt het laten blonderen bij de kapper en daarna geverfd…? Dat is mis gegaan. Waarom liet je het niet in 1x doen door de kapper? Dan weet je ten minsten dat het in 1x goed gaat.