Haarkleur ziet er erg lelijk uit bij mij.

Hey, ik heb ongeveer een weekje geleden mijn haar donkerbruin, bijna zwart geverft.
Alleen, ik vind het me totaal niet staan, en het geeft me echt een onzeker gevoel…
Zou ik het opnieuw kunnen verfen? desnoods wordt de kleur dan bruin/lichtbruin, van mezelf heb ik donkerblond.
Help?
En, moet ik het laten verfen bij een kapper, of zelf?

foto?

Liever niet, echt… het is vreselijk.

Nou, je kan donker haar niet zo gauw blond verven, dan moet je het eerst ontkleuren ofzo. Dus als ik jou was zou ik gewoon naar de kapper gaan.

Hmm okee, ik had gelezen ergens, dat je het met anti roos shampoo moest uitwassen van head & shoulders, dat het dan ook een stuk minder wordt, is dat zo?

is het echt verf of een sterke spoeling ?

mischien kan je er citroen sap in doen en dan in de zon gaan zitte dat bleekt ook ?

Volgens mij is het echt niet zo vreselijk hoor :]
Maar als je het weer lichter wil maken zou ik het door een kapper laten doen, voordat je groen haar hebt ofzo

Ja, het haalt de kleur langzaam uit je haar waardoor het weer lichter wordt. Heb het zelf ook een aantal keer gedaan, als je het dan nog te donker vind zou ik gewoon naar de kapper gaan.

bij mij heeft dat helemaal niks geholpen.
je moet een blondeerwassing doen, dan gaat de kleur eruit maar je haar wordt er wel dood van

je m oet kamillie bloempjes in een kom met water leggen en dan segma alls laten inwerken
en dan ga je je haar wassen , en als laatste gebruik je die water van de kamilllie bloempjes , je haar wordt er lichter van…

(ikhoopdatjesnaptwatikbedoel:P)

Ik zou het eerst met anti-roos shampoo enzo proberen, bij de kapper zullen ze het denk ik gaan ontkleuren en dat is erg duur en je haar gaat er wss een beetje dood van, dus ik zou eerst de andere dingen proberen ^^

Misschien moet je er gewoon aan wennen?

ik heb van mezelf bruin haar, en ik had het toen ook donkerbruin
geverft en toen werd het zwart omdat ik de tijd was vergeten en het
te lang had laten zitte xD maar ik vond het toen ook helemaal
verschrikkelijk, maar iedereen vond het juist wel leuk enso
en toen vond ik het niet zo erg meer, dus mischien moet je inderdaad
gewoon eventjes wennen?

TJa, je moet ook nooit gelijk gaan verven, maar altijd eerst plukjes of spoeling, dan kan je kijken of het je staat enzo
maarja, je kan het gewoon weer in je eigen kleur laten verven
nadeel, je haar is meestal dan wel naar de kanker, maarja, dat heb je met verven (heb ik ook)

eerst goed je haar verzorgen!
zorg eerst maar dat je haar weer een beetje kan opbouwen dus was sterker word, daarna highlites zetten :slightly_smiling_face: en dan na 2 maandjes weer meer highlites en dan weer enz. zo wordt je haar weer blonder steeds. zo heb ik het ook gedaan toen ik het zelfde had als jou , en toen het helemaal blond was, wou ik een Astint blond, ( dat kon want ik was al licht ) nu is mn haar prachtig! :grinning:

maar onthou wel, blijf wel echt je haar goed verzorgen met maskers!