Haarkleur te licht uitgevallen

Hoihoi! Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar voor de eerste keer laten verven. Een complete nachtmerrie want toen het uitgespoeld was zat er een oranje gloed overheen. Na veel wassen is die oranje gloed wel veel minder maar ik ben helemaal niet blij met de kleur. Zo blond staat helemaal niet zo mooi bij mij huid en wil graag, vooral bij de aanzet, mijn donker blonde kleur terug.

Hebben jullie wat tips voor mij? Mijn haar is namelijk lang en ik wil het niet enorm beschadigen door het weer helemaal te verven, maar ik wil heel graag weer terug naar m’n eigen haarkleur!

xoxo

Ga naar de kapper.

Ja in heb ook al wel een afspraak gemaakt want zelf durf ik er al helemaal niet mee te rommelen. Alleen ik dacht dat jullie misschien wat ideeën hadden om het zo natuurlijk mogelijk te houden:) en ik heb ook niet zo heel veel vertrouwen meer in de kapper door afgelopen keer😒

Dat mislukte verven gebeurd door de kapper of heb je het zelf gedaan? Want als je het bij de kapper heb laten doen snap ik niet waarom je naar buiten ben gegaan. Als je niet te vrede ben met het resultaat moet je blijven zitten totdat je te vrede ben. Daar betaal jij ze voor.

Als je het zelf heb gedaan ben ik bang dat jij jezelf niet goed genoeg heb ingelicht.

Mijn aanrader: Probeer spoelinkjes. Deze zijn het minst beschadigd voor je haar. Door het lichter te kleuren heeft het waarschijnlijk al een klap gehad. Semi permanente haarverf zou ook nog wel kunnen. Permanente haarverf zou ik even je haar de tijd geven om te herstellen van die klap (het verven bedoel ik).

Er is trouwens een algemeen haarverf topic voor al je haarverf vragen. Zou je alsjeblieft daar voortaan in willen plaatsen? Zo houden we het forum zo overzichtelijk mogelijk.

Dit mag in het haarverf topic. slotje