Haarkleur probleem!!!

Een paar dagen geleden had ik highlights laten zetten.
Deze waren helemaal geel, niet blond, maar echt geel dus hebben ze er een kleurshampoo in gezet. Omdat ik clip-in extensions had gekocht voor volume in mijn haar ging ik nog eens naar de kapper om deze te matchen met mijn eigen haarkleur. Bleek dat ze het niet konden matchen met mijn eigen haarkleur en ik moest het dus wéér kleuren. Het ging ongeveer dezelfde kleur zijn als het vorige maar nu is het nogal rossig uitgevallen. Het vorige was véél mooier…
Wat nu? Ik kan het niet wéér kleuren…

Ik denk toch gewoon fftjes goed wachten tot je haar weer wat beter word enzo.
Paar maandjes zeker wel.
Niet nu gelijk gaan verfen, en tja, dan je extensions maar ff niet dragen.
Ik spreek uit ervaring ='D en ik was zo dom wel te blijven verfen, en mijn haar is nu DOOD ='D dus niet doenn…! gewoon paar maandjes echt goed wachten.

Een spoeling misschien erin?

:open_mouth: geen i-dee.

Maar de extensions zijn nu dezelfde kleur als mijn eigen haar. Ik heb mijn haar gekleurd om te matchen met de extensions… Maar bestaat er echt geen andere oplossing?

ik vrees nog één keer kleuren…
Heb het zelf ook gehad, twee keer heeft m’n kapster het rossig/geel geverfd, ik kon wel huilen, maar ik ben nu overgeschakeld naar een andere kapster, die het meteen kon rechtzetten & m’n vorige kapster heeft uitgelachen :’) Best erg, muahah.
Nujaa, nu is het dus heel erg natuurlijk blond, van dat caramelkleur meer eigenlijk, bij mij heeft ze er terug pigment in gestoken, misschien moet je dat eens proberen?

Ik zou dat echt heel erg willen; opnieuw kleuren. Maar het maakt je haar zo kapot & het is nu niet zo heel gezond…
Veel mensen vinden het rossigere wel redelijk mooi, maar dit had ik niet gevraagd en dit is ook niet wat ik zelf mooi vind! De kapster zei dat de kleur hetzelfde ging zijn als hetgene wat ik toen had maar gewoon wat ‘helderder’ zodat het beter ging matchen met de extensions… Eerlijk gezegd: ik heb liever geen extensions dan een haarkleur waar ik me niet zo goed in voel…

je kandan beter een kleurspoeling gebruiken , een goede kleurspoeling voed je haar ook dus, het blijf 20/30 wasbeurten zitten( ligt eraan welk merk!) en tegen die tijd kan je het misschien weer een keer verven.
en als je niet tevreden ben met je kapster kan je beter naar een andere gaan, anders blijf je met een rotgevoel zitten!
succes

Maar ik wil het lichter, gaat dat dan wel?

nee je kan niet lichter met een kleurspoeling.

Zilvershampoo proberen? haalt de gele glans uit je haar.
En ik raad de gene van swatchkop aan ( hoe je dat ook schrijft ).

Uh? Spreken we over horloges? xd
Bedoel je Schwarzkopf ?