Haarkleur, ontkleuren?

Okay, ik heb sinds vrijdag een nieuw kleurtje ofzo
mijn haar is nu zwart, echt pikzwart.
ik ben er niet tevreden mee, not at all.
hoe kan ik er in hemelsnaam voor zorgen dat mn huidige haarkleur vervaagt? ik heb mn haar al eens eerder geverfd, naar lichtbruin
en dat heeft echt een half jaar geduurd totdat ik EINDELIJK zag dat dat ook een beetje ging vervagen, ik had geen zin om nog langer te wachten dus heb ik mn haar geverfd(nu dus) naar zwart…
dat betekent nu echt nog een half jaar wachten tot mn haar ietsjes lichter word, NO WAY dat ik dat doe, hoe kan ik ervoor zorgen dat alles ietsjes of veel sneller (:'D) vervaagt?
help?

en i dont care als mn haar doodgaat, serieus ik heb er alles voor over (behalve kaalscheren :’))

Zulk advies kan je beter aan een proffessionele kapper vragen, voordat je hele domme dingen met je haar gaat doen.
tot die tijd,
maak er maar het beste van, meer kun je niet doen.

Ik zag in de kapperswinkel dat je flesjes lotion/shampoo had om het verf uit je haar sneller te laten vervagen. geen idee van welk merk, maar iedere kapperswinkel zal zo iets wel hebben. oh, ik zag ook zakjes haarverfverwijderendspul :stuck_out_tongue: bij de kruidvat hangen.

euhmmmm,
het beste voor je haar is denk ik een half jaar wachten.
maar misschien oververfen??

je haar wassen met anti roos shampoo…
en misschien onder de zonnebank?

bedankt meiden! <333333

Je kan proberen om het te ontkleuren en daarna naar je eigen haarkleur te verven. Heb ik ook gedaan, maar bij mij is 't mislukt. (veel donkerder geworden)

Je hebt er ALLES voor over…?? Heb ik een hele goede tip voor je:
ZOEK EEN GOEDE KAPPER!!!
works like a charm :dancing_women:

wat zijn dat dan voor zakjes eigenlijk, want dat zou wel handig zijn als dat werkt! weet je toevallig hoeveel dat kost?

ik heb precies hetzelfde, alleen had ik mijn haar bruin geverfd, maar nu is het al best wel voor een groot stuk uitgegroeit, maar nu de bruine kleur is nu echt een heel vreem kleurtje geworden, een mengeling van bruin/blond/oranje, echt zó lelijk. Maar ik ga het deze week aan de kapper vragen.

Dat zijn zakjes met doekjes erin om bv.restjes verf van je oren ofzo te halen of je voorhoofd nadat je het geverfd heb.

Er zijn bepaalde bestanddelen in shampoo’s die kleuren doen vervagen…Heb het deze week op passion for fashion gezien, maar ben kwijt wat dat bestanddeel was… Ok hier heb je ook niks aan :grinning:.