Ik heb een vraagje over mijn haarkleur.
Pas geleden heb ik mijn haar roodbruin geverfd, met de mousse van swarzkopff. Dit pakte niet helemaal goed uit, want de bovenkant van mijn haar was wel heel mooi rood, maar de onderkant was meer bruin. Ik vond dit niet mooi en verfde het nog een keer, maar nu eerst de onderkant, wat ik eerst 20minuten liet intrekken, en daarna deed ik de bovenkant nog een keer, en dat liet ik 25 min intrekken.
Helaas hielp dit niet want nu is het boven nog steeds mooi rood, en onder bruin.
Ik vraag mij dus af hoe ik mijn haar één kleur kan krijgen.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen (:
Wat was je haarkleur hiervoor? Dit kan het namelijk heel erg beinvloeden, als het bovenste deel eerst uitgroei was, dan pakt de kleur daar inderdaad beter, dan zou je het onderste deel moeten ontkleuren en dan opnieuw verfen.
Het verstandigste is eigenlijk om gewoon naar de kapper te gaan.
ik heb van nature blond haar, maar had t iets donkerder geverfd want volgens de verkoopster zou t dan beter uitpakken als ik t rood zou verven. maar ik dacht dat t misschien aan de verf lag, dat de mousse minder goed uitpakt, dan dat ik mijn haar verf met een kwast?
en ontkleuren zie ik niet zo zitten, dat heb ik al eens laten doen door de kapper, koste me bijna 90 euro en mn haar was toen 4 kleuren ofzo, zag er niet uit
kwam deels ook omdat mijn haar daarvoor donkerbruin was, en ik t ineens weer blond wilde.
wat dus niet werkte