Haarkleur lichte huid.

Hoi meiden!

Ik ben best bleek in m’n gezicht en mijn echte haarkleur is lichtbruin/donkerblond…
Maar ik zit er best mee dat ik zo wit in mijn gezicht ben want ja… Dan lijk ik weer niet fit zegt m’n pa…

Hebben jullie misschien ideeën van haarkleur waardoor je niet bleek lijkt/wat meer kleur in je gezicht heb?

Thanks! :upside_down_face:

Donkere kleuren word je juist bleek van. Lichtbruin, of donkerblond krijg je wel iets bruiner gezichtje.

Ze heeft al lichtbruin/donkerblond haar…

Maar goed, misschien een tintje lichter? Niet te licht, want dan lijk je ook weer een spook, maar misschien een warmblonde kleur? En anders zou ik getinte dagcrème gebruiken en wat bronzer of blush? Ik heb zelf ook lichtbruin haar en in de winter, of als ik moe ben, ben ik ook witter in mijn gezicht en zijn dat wel mijn oplossingen.

Strawberry blonde is een mooie warme kleur. :slightly_smiling_face:

Misschien kun je eerst lichte highlights in je haren laten verfen? Dat geeft volgensmij gelijk al een oppepper. M’n vriendin is ook heel wit en had wat donkerdere haren, maar ze heeft er dus blonde highlights in laten verfen en het ziet er al een stuk beter uit :slightly_smiling_face: