haargroei versnellen

Heeft er iemand tips die ECHT werken om de haargroei te versnellen?
Die je mss zelf al eens hebt uitgeprobeerd ofzo?
dankje !!

Sorry, maar hier zijn echt al 18368201 topics over

paardenshampoo, wordt je haar ook dikker van!

In de zon zitten volgens mij maar dat weet ik niet zeker:p

welke zon bedoel je??? ik zie alleen maar regen…

Hier schijnt het zonnetje wel hoor!:stuck_out_tongue:

Extra vitamine B binnen krijgen (:

Je hebt er ook speciale pilletjes voor verkopen ze o.a. bij kruidvat en etos.

• niet te vaak je haar wassen
  • puntjes knippen om de 12 weken → ik weet dat je nu denkt ja fuck ik ga dat mooi niet doen, zo dacht ik vroeger ook, had keilang haar toen moest het er allemaal af en nu is het net onder me schouders… dusja :slightly_smiling_face:
  • eventueel vitamine b of haargroeiformule ofzo van etos slikken
  • veel in de zon zitten
    verder je haar gewoon goed verzorgen! en gezond eten is ook wel belangrijk.

^ hoezo niet tevaak je haar wassen?

Hier zijn volgensmij best veel topics over, maar wat echt werkt en goedkoop is >klik<. Voorderest staat heel het internet vol hiermee dus ik denk wel dat je wat moet kunnen vinden wat helpt na een tijdje googlen, youtuben, lezen en proberen. Maar ik gebruik dit altijd als de kapper m’n haar te kort geknipt heeft . Wat overigens bijna altijd is.

Elke avond je hoofdhuid ongeveer 10 minuten/kwartiertje masseren.

Bij mij werken biergist pilletjes goed, ze zitten vol vitamine b enzo. je kunt ze kopen bij kruidvat. Op internet kan je er heel veel over vinden
xx

Of gewoon geduldig wachten?
Je haar groeit dan niet alleen harder op je hoofd he.

^Haha daar heeft niemand aangedachtxd

bedankt iedereen voor de tips !!

Sorry hoor maar van echt veel in de zon zitten droogt je haar alleen maar uit :’) Ik draag zelfs een hoedje als 't te warm is om mijn haar ertegen te beschermen!

Gewoon geduld hebben en niet allerlei shit inslikken/smeren
Het enige wat ik aanraad is vitamine B

Volgens mij is dat hartstikke slecht voor mensenhaar?
Het heet niet voor niets PAARDENshampoo, die dieren hebben sterker haar dan mensen.

Ik heb onlangs van mijn dokter een soort vitaminekuur gekregen, omdat mijn haar heel broos is. Het heet K-Pil + zink van KELA pharma. Te koop bij de apotheek voor iets van 16 à 17 euro (Moet je wel een kuur van 3 maanden doen voor goed resultaat). Maar weet niet of ze in Nederland te koop zijn, ik woon namelijk in België.
Je kan het altijd proberen, bij mij werkt het. (ik kreeg het voornamelijk omdat mijn nagels zo dun zijn dat ze ingroeien). Maar dat van die nagels is dan ook mooi meegenomen.

Hier zijn genoeg topics over. Slotje.