haargroei formule van de etos

iemand ervaring mee:)

niemand?

bestaat dat dan ö

en volgens mij werkt het niet hoor…

xkus,

Wat is het precies?

nee, maar meestal werken dat soort dingen niet.

’ haargroei formule van de etos ’

misschien handig om ons te vertellen wt het is dan, :wink:

het stimuleert de haargroei en en is voor gezond glazendhaar en maakt je haar sterk staat erop:) (voor groei en behoud van gezonde haren met vitamine c bamboe en msm)

die pilletjes toch?
dat zou vast wel werken!
geen ervaring trouwens :stuck_out_tongue:

ja ik denk dat het bullshit heet

Ik werk zelf in de Etos als weekendhulp en er is nooit eerder naar gevraagd en tot nu toe heb ik niemand gehad die het bij me kocht.
Zal wel niet werken dus :wink:

Als je er over nadenkt: je haren zijn dode cellen, het is haast onmogelijk om een middel uit te vinden die het aanmaken van dode cellen versnelt =P

Ehm, je haren komen toch uit haarzakjes die WEL ‘levend’ zijn? je haren zijn inderdaad ‘dood’, maar als je haar groeit, groeit het toch niet vanuit de onderkant van vanuit je haarzakjes? Juist ja en die worden bevorderd :wink:

Idd, je haarzakjes leven wel. Maar ik geloof er niks van.

mijn vriendin kocht die dingen altijd… :confused:
kwam niet bij haar op dat haar haar niet groeide en futloos was omdat ze bijna niets at :’)

waarom dit topic uppen…

weetje hoe koel.

:metal:

Zal toch wel bullshit zijn.
Gewoon geduld hebben, je haar groeit vanzelf.
En als je echt niet kan wachten neem dan extensions ofzo.

Het werkt wel hoor, het bevorderd de haargroei, het haar komt niet opeens met kilo’s uit je kop groeien hoor… Ik heb vorige maand een potje opgeraakt, en ik merk dat mijn haar veeel minder snel groeit (Dat is geen bijwerking ofzo, mijn haar groeit gewoon sloom :3)

:grinning_face_with_smiling_eyes: