Haarextensions.

Helleu,

Wie weet waar ik goedkoop haarextensions kan laten zetten?
Ik heb gehoord van een aantal mensen dat je in Arnhem bij een vrouwtje heel goedkoop kan inkopen en laten zetten?

Wie heeft er ervaring mee? of wie heeft extensions.

x.

up?

Mijn ervaring is dat je het beter helemaal niet kan doen dan goedkoop. Dus als je budget 150 euro is ofzo, doe het dan niet.

Verder nog iemand?

ik zouu clip-in halen, is beter voor je haar en goedkoper! ook gaan extensions jeuken.

maar het resultaat ziet er meestal echt nep uit. Dan moet je al echt een kleur zoeken die perfect bij die van jouw haar past. In extensions moet je investeren.

hmmmz als k extensions zou nemen zou ik wel van echt haar nemen, dit blijft veel mooier.
maar ´t is wel duurder.
maar je kunt vaak de extensions vaker gebruiken dan 1x
en het beste is om gewoon geen extensions te nemen! je haar breekt er vanaf.
mn moeder heeft ze ook en al der eigen haar is zo´n beetje afgeknapt, ze heeft amper haar over.

Koop een matje van haarextensions dan ben je met 120 euro ongeveer klaar…
en het blijft heel goed en je kan zelf weten wanneer je het indoet;)

ik ben dinsdag nog in arnhem geweest, dat winkeltje heet PAK.
hele aardige mensen en clip-in extensions zijn kant en klaar 85 euro voor de langste. en die komen ongeveer tot de onderkant van je rug,en dan heb je genoeg voor heel je haar.
en als je nog zelf die clipjes erin moet zetten is het rond de 120 euro,maar dan heb je wel iets meer haar als van die kant&klare!
en het is van human hair,dus echt haar.
het winkeltje zit best wel afgelegen in een steegje,maar het zit in dezelfde straat als de h&m,vanaf daar denk 3 minuten lopen!
ik ga er eind van de maand ook heen om extensions voor gala te halen,hihi!

Ik weet welke winkel je bedoelt. Maar volgens mij bedoelt de topicstarter vaste extensions.

jaa ik bedoel vaste :slightly_smiling_face:

huh wat? echt niet? :’)

@ topicstarter, woon je in de buurt van de efteling?

ik heb microloop extensions heb er geen jeuk aan. clip ins zijn ook handig maar vind ik met name in de zomer erg warm :stuck_out_tongue: wij zetten die onderling bij mekaar in met vriendinnen. en als je gewoon “goed” human haar hebt kun je het altijd bijkleuren naar je haarkleur indien nodig.

ik heb ook nog jeuk gehad in die 6jaar dat ik al extensions heb (:

clip in extensions zijn idd makkelijk

Dat is niet waar hoor dat ze meestal nep lijken, clip-in extensions. Jij ziet waarschijnlijk meisjes die op straat rondlopen met overduidelijke extensions, maar er zijn ook een heleboel meisjes die dit ook dragen maar waar je het niet eens van ziet…

Hier ben ik het mee eens!