Haardonut

Ik heb bij de DA een haardonut gekocht, maar dat was een kleine… ik maakte m groter door een legging eromheen te draaien en vast te naaien.
Nu is alles gelukt alleen ik vind hem nog steeds te klein…
mijn vraag is: weet iemand waar je van die hele grote haardonuts kan krijgen zoals op de onderstaande foto?

En ik heb nog een vraag… Als je alle haren vast hebt gemaakt met schuifspeldjes blijven de losse delen over… Ik heb gelezen dat je die overige delen eromheen moet draaien en vast moet maken met schuifspeldjes… Ik vind het alleen niet mooi.
Ik heb van mezelf best lang dik haar en ik wil dat het precies zo uitziet net alsof je de haardonut op je hoofd legt… Net zoals ook op onderstaande foto.
Je ziet daar geen rand van het overige haar… maar bij mij zie je dat wel zitten…
Ik heb vaker meisjes op mijn school gezien die ook niet zo een rand eromheen hebben… Weet iemand waar je die overige haren dan kan doen in plaats van eromheen doen?

http://c2397042.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/101055_1284684770_480x.jpg

Met die rand bedoel ik dit… Kijk goed achter dat strikje en je ziet er zo een randje omheen zitten.

http://img.coplusk.net/projects/0004/8223/Image1232_1291692108_200x150.jpg

Ooit eens dit filmpje gezien:
Link

Zou wel kunnen werken :slightly_smiling_face:

Die randen moet je ver wegsteken met knotpinnen ipv met schuifspeldjes.
Is er bij jou in de buurt een winkel waar ze echt vrijwel alleen spullen om je haren te doen verkopen? Daar kan je die hele grote haardonuts wel vinden, anders even ee nwebshop voor ‘gardedansers’ (;
Die knotpinnen kan je gewoon bij de kruidvat en dergelijke kopen, van die ‘opengebogen’ schuifspelden.

ik wilde ook graag zo’n donut maar je moet eens kijken bij een winkel die paardenspullen verkopen want die gebruiken dat voor wedstrijden anders weet ik het ook niet

volgens mij heb ik die knotpinnen dan… ik heb niet die echte schuifspeldjes maar zo een die al open staan

@Vlientje dankjewel ik ga dat eens uitproberen wat dat meisje in dat filmpje deed! maar dan ga ik wel zo een haardonut halen wat zeg maar van dat spons spul is…
Nu heb ik eentje die van nep haar is zeg maar… die kun je niet goed oprollen.

Ik heb er 1tje van die claires die echt vet groot is en van dat sponsspul.

Ik heb er vandaag eentje gekocht bij de claires!
dankjewel voor jullie hulp (: !

ik heb een been uit een oude legging geknipt en opgerold. En die losse plukjes moffel ik in die knot samen met het schuifspeldje, zodat het speldje ook onzichtbaar is, ik kan het niet echt uitleggen…

Ik heb er een van de primark
Ik vind het wel leuk zo’n randje eromheen (:

Miss kun je het er gewoon een beetje in drukken zeg maar en dan vast spelden ?