Haarbandje

Ik wil graag zelf haarbandjes maken, en ik vraag me af of er meerderen zijn om dit forum die dit ooit gedaan hebben :slightly_smiling_face:

Ik weet namelijk helemaal niet waar ik mee moet beginnen, en ik heb ook helemaal geen inspirate… :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt ! :slightly_smiling_face:

ik heb eens gewoon een speciaal stoffen lintje rond m’n hoofd gebonden, een knoop in gemaakt en afgeknipt zodat er ongeveer 20 cm over was . aan die uiteindes heb ik dan 2 pareltjes/bollen gehangen (indianenband-achtig).

oh ja das ook een leuk idee :slightly_smiling_face:

Oh hahah maakt niet uit xD

kun je naaien?? als je ergens hele goedkope (mogen super lelijk zijn) haarbandjes koopt en je doet er zelf een nieuw stofje om… strikjes erop, bloemetjes, jij mag kiezen :wink:
zoiets of zoiets… zijn hele leuke simpele dingen te vinden op die site!!

ik maak zo weleens haarbandjes, bij kleding waar ik niks leuks bij kan kopen en als ik het dan zat ben haal ik het er weer vanaf en maak iets nieuws op het haarbandje… best simpel maar ziet er erg leuk uit als het helemaal bij je kleding past :wink:

bij de xenos heb je van die bandjes voor een euro. Dan heb je er 10 van een meter. Bij de hobbyshop heb je ook van die kan en klare bandjeshoef je alleen om je hoofd te pasen en uiteinden aan elkaar te naaien… Ik had er aatst een had ik een bruin dun bandje van een kwart centimeter ofzo dubbel gedaan, aan uiteinden veertjes endaar 2 zwarte kraaltjes aan.