haar

hoihoi !

wat ik van jullie wou weten is …hoe zorg jij ervoor dat je haar er de hele week niet vettig uitziet. wat doen jullie er tegen en wat is jullie routine voor de hele week ( wassen , stijlen,…)

wassen
lijkt me logisch?

Om de dag m’n haar wassen.

Om de dag mn haar wassen, soms stijlen.

is idd logisch XD , wou gwn even weten wanneer jullie het wassen stijlen , masker enz doen :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds 2 dagen dreads, mag het de komende maand niet wassen… dus mijn wasroutine is niet meer. (A)

mag je het een maand niet wassen :expressionless:
ieuw dat klinkt vies, sorry !

ik was het elke dag(slecht, I know)

Hehe ja, nja, je kan het wel wassen na een paar dagen, maar het is beter om het een tijd niet te doen. zodra ik het echt te ranzig vind worden was ik het gewoon, nja, als er twee weken overheen zijn gegaan.

Ik was mijn haar ook om de dag. Midden in de week een maskertje en af een toe een maskertje van olijfolie.

ik was het ongeveer één keer in de drie dagen,
dat probeer ik toch :slightly_smiling_face:
ik heb eigenlijk ook een vraag:

wat is beter, Je haar 's ochtends of 's avonds wassen??

ik denk at het eigenlijk gelijk is , ik was het altijd 's avonds nuja als je in de morgen ziet dat je haar vettig is dan kan je het vlug nog 's morgens wassen

Ik was mn haar om de 2 dagen met Fructis van Garnier voor vet haar.
Echt een verdomd goeie shampoo. En zit niet teveel met je vingers in je haar, want anders wordt het nog vettiger )=

Ik wissel altijd heel veel af van shampoo, en was het om de 2 dagen. En mn pony iedere dag in de ochtend omdat die snel vet wordt, ik kan er namelijk niet van af blijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was mn haar om de dag en na het wassen doe ik er henna plus hairwonder capsule in.

en wat doet die henna plus hairwonder capsule dan ? neem je het als een soort van conditioner ofzoo ? :s

ik was mijn haar elke dag.

En zondags doe ik dan een haarmasker

Ik was mijn haar om de dag met shampoo en conditioner ['s avonds].
Daarna doe ik op handoekdrooghaar Glad & Steil anti-frizz creme van Anderlon.
Als ik 's ochtends opsta en ik vind me haar wel best laat ik het zo en anders zet ik de styltang erin.