Haar :)

Haai,
Ik ben een meisje die heel erg slecht voor der haar heeft gezorgd.
Ik heb het zitten stijlen,verven,bleken,föhnen etc. Nu is mijn haar dus helemaal verwoest om het zo maar te zeggen :slightly_smiling_face:. Ik heb mijn haar nu sinds Maart niet meer geverfd en heb al 2 cm uitgroei. Ik heb alleen een heel groot probleem om het weer gezond te maken. Ik moet mijn haar stijlen anders ziet het eruit als stro. En als ik het in een staartje doe dan heb ik een heel dun staartje en dan zie je meteen dat het dood is. Dus iemand Tipss?

Naar de kapper toegaan

mouse ?

En dan?

Ja, kom op. Dan vraag je aan de kapper wat je moet doen? Dan laat je haar/hem er wat aan doen?

het er af laten knippen en in je eigen kleur verven en laten uitgroeien?

Niet meer verfen, niet stylen, gewoon niks slechts ermee doen, goede shampoo en cremespoeling, haarmaskers, serum?

knippen!

Mijn haar is nu al heeel kort.

Ik zou dan je haar, dode punten allemaal knippen, eigen haar kleur verven zodat je niet steeds de uitgroei hoeft te verven enzo.
En als je je haar tekort vind kan je tijdelijk extensions nemen en als je haar weer beetje lang is extensions weg halen (:
Niet meer verven en whatever.

foto? kunnen we beter beoordelen/tips geven

heee.

Gebruik wat haarmaskers voor droog en beschadigd haar, En smeer af en toe wat olijfolie in je haar maakt je haar ook heel gezond. Om het dikker te laten lijken kun je er mouse insmeren, gebruik absoluut geen haarlak want dan gaat het alleen nog maar meer dood. Een tijdje niet meer verven en stijlen. Veel succes !

Wat doet haarlak dan wat zo slecht voor je haar is? :open_mouth:

biosilk shampoo en creme met daarbij het serum gebruiken.
Las van iemand die ook dood en stro achtig haar had van het verven dat het weer mooi en glanzend werd. (let wel op niet meteen na de eerste keer van gebruik maar ze gebruikte het langere tijd) Serum heeft wel meteen effect.
Spul kan je gewoon bij de kapper halen. Douglas heeft ook het serum weet ik.

Als je het er niet elke avond goed uitwast en je gaat 's ochtends dan weer je haar borstelen dan knappen je haren af en wordt het dus nog dunner. Het is ook nog eens slecht voor je longen.

vaak conditioner gebruiken en dat een uur laten zitten
wel een zonder siliconen en parabenen enzo
en ook absoluuut geen shampoo gebruiken met sls of slu of andere troep erin
inecto met kokosnoot is zeker aan te raden, ik heb t dr zelf ook in zitten nu :’)
het deel dat gespleten is is niet meer te redden en moet eraf, de rest echt zo goed mogelijk verzorgen

Haar is altijd dood

Kaal. (:

To do-list:

• De dode punten er af knippen.
  • Je haar in je eigen kleur verven.
  • Of naar de kapper gaan.