Haar...

Haay allemaal…
Ik wil al heel lang een stuk van me haar af…
want er zit gewoon geen model meer in! en ik vind het nu net als een zwever hangen :bored: alleen ik weet niet echt wat ik wil… Ben bang dat ik er spijt van krijg! zal ik er gewoon een stuk vanaf doen?? of in laagjes…?? of…
wat vinden jullie?

Hier dan nog een foto :slightly_smiling_face:

http://i123.photobucket.com/albums/o301/Cabelia/442762792_5_fkq0-1.jpg

Als ik jou was zou ik het niet laten knippen :3.

Ik zou de’r wel 'n stukje vanaf doen en in laagjes, en misschien een schuine pony?
Je hebt wel hele mooie krullen!!

nee ik ook niet, mischien een lok of schuine pony maar echt niet korter!
ga je spijt van krijgen (:

ik zou geen pony doen, maar gewoon wat korter knippen en mooi in laagjes. :slightly_smiling_face:

ik zou er niet te veel van af doen, het is erg mooi namelijk :slightly_smiling_face:
of bij een kapepr gewoon vragen of hij/zij wil beginnen met een klein stukje, en als je er toch wat meer vanaf wil nog een beetje meer, en het zo opbouwen tot je de lengte mooi vindt.
je kunt idd laagjes laten doen, lange of korte, zou allebei leuk zijn denk ik :slightly_smiling_face:

en misschien een pony ofzo? zo krijg je een totaal ander gezicht!!

gewoon ff een vraagje ; fohn je je haar wel eens?

dat is precies wat ik dacht, alleen ik zou er niet een heel groot stuk vanaf knippen.
een rechte pony lijkt me ook heel mooi bij je, maar je hebt krullen dus ik weet niet of at lukt bij jou.

I LOVE YOUR HAIR!
ik wil wel met je ruilen hoor;p

je kan idd misschien een pony nemen, en beetje laagjes of zo .maar ozu er niet te veel mee doen!

ik zou t een stuk afknippen, laagjes en een rechte pony

Ik had eerst ook lang haar en heb het ook kortgeknipt. Als ik jou was zal ik aan de kapper vragen welke lengte je staat. Maar kort vind ik vaak leuk.

Mijn advies is: knip het tot je schouder(iets langer) en doe er leuke lagen in

uuhmmm… niet zo vaak

ik zou er wel een stukje af doen en dan ‘netzoalsdemeestenzeggen’ in laagjes en misschien kan je ook wel een schuine pony laten knippen, maar dan gewoon wat langer zodat je het nog achter je oor kan doen zeg maar. ;p
maar je hebt wel mooi haar. [:

ik zou géén pony met laagjes doen als ik jou was.
Heb ik zelf ook gehad, maar nu ik een lok wil duurt het een eeuwigheid eer ik alles weer goed lang heb.
In’t begin waren laagjes bij mij wel mooi ,maar ze werden steeds korter en korter geknipt…Met als gevolg dati k op bepaalde lengtes het heel dun had.
Dus als je laagjes doet, alleen een paar in de onderkant (A).

Ik zou het in lange laagjes laten knippen zodat er net wat meer model in zit. Een pony is niet noodzakelijk!

Ik zou geen pony doen tenzij je hem elke dag wilt frituren met een stijltang.

Ik zou er geen groot stuk van knippen!
je haar is zo mooi
je kan wel laagjes of een pony knippen als je iets anders wilt.

Liefs.

Klein stukje van je haar af, laagjes & een schuine pony